Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Utrecht, 10 maart 2011

Bezoekers maken poster van Festival a/d Werf

take-it-personal.nl is in de lucht! Vandaag was de lancering van de campagnewebsite van Festival a/d Werf. Hier kunnen mensen hun trefwoord, oneliner of tekening achter laten. De inzendingen worden gebruikt voor de poster van het festival: op de website wordt het campagnebeeld langzaam gevuld. De actie komt voort uit het thema van het komende festival in mei: Take it personal! Op het programma staan voorstellingen die persoonlijk zijn, waarin het publiek persoonlijk wordt aangesproken en die universele issues behandelen.

Waar werd jij het laatst door geraakt? Wat wil jij delen met de rest van de wereld? Of welk motto moet iedereen zich volgens jou aantrekken? Naast inzenden kunnen bezoekers op take-it-personal.nl ook op hun favoriete quote stemmen, op hun eigen inzending inzoomen en delen met anderen. Ze maken, naast een plekje op de poster, ook kans op een iPad of gratis kaarten voor voorstellingen op Festival a/d Werf 2011. Er kan tot 28 mei ingezonden worden.

Het 26e Festival a/d Werf vindt plaats van 19 t/m 28 mei 2011.

www.take-it-personal.nl

www.festivalaandewerf.nl

www.facebook.com/huisadwerf

www.twitter.com/huisadwerf