Faster Forward breidt internationale klantenkring uit
Persbericht van Faster Forward B.V.
Faster Forward breidt haar internationale klantenkring uit met een
aantal nieuwe projecten in België en Zuid Afrika. Voor de Belgische
bioscoopketen Kinepolis wordt een nieuwe huisstijl en logo ontworpen en
voor het Zuid Afrikaanse BSAVI werkt Faster Forward aan een nieuw
financieel sociaal netwerk.
BSAVI
Het Zuid Afrikaanse BSAVI wordt online zeer breed ondersteund door
Faster Forward, van technische realisatie van het systeem, tot en met
de realisatie van de website en ondersteuning bij de online marketing.
BSAVI heeft voor het fullservice internetbureau gekozen vanwege de
kennis en ervaring binnen deze branche en de uitgebreide koppeling met
het krachtige back office systeem Faster Forward Elements dat perfect
samengaat met een online omgeving als deze. BSAVI zal dan met name
gebruik maken van de CRM module waarin klant-, leverancier- en
productinformatie samen komen en gekoppeld zijn met diverse applicaties
en natuurlijk het CMS systeem. Omstreeks juli 2011 zal de eerste versie
worden opgeleverd en beschikbaar zijn voor Zuid Afrikaanse consumenten.
Social media
De BSAVI omgeving is een sociaal netwerk waar consumenten berekeningen
en vergelijkingen van financiële producten kunnen maken, hun financiën
kunnen beheren, maar ook reviews over die producten en over de
adviseurs kunnen geven en deze vervolgens via het netwerk delen met hun
vrienden. Er is een optimale integratie met de grote sociale netwerken
als Facebook, LinkedIn en Google. Momenteel is de eerste online
campagne actief in Zuid-Afrika waarbij de focus ligt op de sociale
media. De eerste resultaten liegen er niet om; bijna 9000 fans op
Facebook in nog geen 3 weken.
Kinepolis
De Belgische bioscoopketen lijkt op het eerste gezicht een verrassende
klant omdat Faster Forward zich hoofdzakelijk op de financiële sector
richt. Als het gaat om het ontwerpen van huisstijlen en online
strategieën, dan heeft Faster Forward ook ruime ervaring binnen andere
sectoren. Voorbeelden hiervan zijn Opel, Miss Montreal en Toshiba. En
ook voor Kinepolis wordt nu dus de volledige huisstijl, inclusief logo,
gerestyled door Faster Forward.
Bekijk voor meer informatie over BSAVI de YouTube
filmpjes:http://www.youtube.com/watch?v=YxtefZ44M8E of kijk op
www.bsavi.com
*
Links:
http://www.fasterforward.nl
Razende Robot Reporter