Resultaten onderzoek klanttevredenheid 2010
De gemeente Zutphen wil haar klanten graag goed van dienst zijn. Eind
2010 is daarom, net als in 2009, weer een klanttevredenheidsonderzoek
gehouden. Het onderzoek richt zich op de dienstverlening via het loket,
de telefoon, de post, e-mail en de website van de gemeente Zutphen.
Enkele resultaten
Bezoekers van de balie gaven een 8 als totaaloordeel voor de balie in
2010. Dit is een lichte stijging ten op zichte van 2009 toen de balie
werd beoordeeld met een 7,7. Er zijn totaal 147 klanten geïnterviewd
bij bezoek aan de loketten van Zutphen en Warnsveld. Daarnaast is een
telefonisch onderzoek gehouden onder 488 respondenten waarin gevraagd
is naar ervaringen met telefonisch contact, schriftelijk contact en
contact via e-mail en de website van de gemeente. Voor telefonisch
contact kreeg de gemeente het rapportcijfer 7,2, evenals in 2009.
Meer resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek 2010
Rapport klanttevredenheid 2010 (pdf)
Zie het origineel
Gemeente Zutphen