Persbericht
Ga met Playboy en radio 538 naar de Playboy Mansion
Hoofddorp, 28-4-2011 - Bij Playboy en Radio 538 maken de lezers en luisteraars de komende weken kans op een unieke 'once in a lifetime experience'. Ze kunnen namelijk een geheel verzorgde reis winnen met tickets voor de Halloween Party in de Playboy Mansion in Los Angeles. Voor twee personen, op 29 oktober van dit jaar.
Luisteraars van Radio 538 maken in de week van 2 mei in het programma van Ruud de Wild, dagelijks van 16.00 tot 19.00 uur, kans op de dagprijs waarna op donderdag de gelukkige weekwinnaar bekend wordt gemaakt. Die wint de reis naar de Playboy Mansion. En vanaf donderdag 5 mei ligt de nieuwe Playboy in de winkel met daarin unieke wincodes. Op vrijdag 10 juni wordt bekend wie er vanuit het magazine naar de Mansion gaat.
Exclusieve actie
Nog niet eerder in het bestaan van de Nederlandse Playboy konden er tickets gewonnen voor de Playboy Mansion. Normaal gesproken is deze plek tijdens feesten slechts toegankelijk voor de inner circle van huiseigenaar Hugh Hefner en Amerikaanse celebrities. Om deze exclusieve actie nog meer landelijke bekendheid te geven zocht Playboy contact met Radio 538. Productmanager Playboy Jochem Dielemans: 'Naast een groot bereik zochten we ook een partner die goed past bij ons merk en de te winnen prijs. Ruud de Wild bij Radio 538 voldoet daaraan in alle opzichten.'
Winnen!?
Vanaf aanstaande maandag tot en met donderdag horen de luisteraars van Radio 538 dagelijks tussen 16.00 en 19.00 uur zwoele vrouwenstemmen. Aan hen de taak te raden om welke BN'er het gaat. Op donderdag 5 mei zal in de show van Ruud de Wild de gelukkige weekwinnaar bekend worden gemaakt. Dit is ook de dag dat Playboy editie 6 in de winkel ligt met daarin unieke wincodes. Wanneer je wrijft over de 'Magic Lamp' wordt de code zichtbaar die online geactiveerd moet worden. Op vrijdag 10 juni zal dan bekend worden gemaakt voor welke Playboy-lezer de ultieme wens van iedere man in vervulling gaat.
Playmate van het Jaar 2010 Irene
Eerder dit jaar ontving, na het winnen van de Playmate van het Jaar verkiezing, Playmate Irene ook al tickets voor het bijzondere feest op de Playboy Mansion. De winnaars van de actie kunnen dus ook nog eens rekenen op haar gezelschap. Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.
Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.
Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op
Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.
Volg ons op Twitter:
Noot voor redacties
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (
Ingezonden persbericht