Persbericht
CIBER tweede in internationaal klanttevredenheidsonderzoek naar IT-outsourcing
~ ICT-dienstverlener voor het derde jaar op rij in top tien van Black Book of Outsourcing ~
Eindhoven, 27 april 2011 - CIBER heeft een tweede plek behaald in een wereldwijd tevredenheidsonderzoek onder klanten van IT-outsourcing-aanbieders. Het is het derde jaar op rij dat CIBER in de top tien van het Black Book of Outsourcing voorkomt.
De lijst is gebaseerd op een jaarlijks onderzoek van de Datamonitor Group onder beslissers in outsourcing. Meer dan 31.000 bedrijven werden gevraagd naar hun ervaring met aanbieders van IT-outsourcing.
"Een top tien-notering voor het derde jaar op rij plaatst CIBER boven veel vermeende marktleiders", aldus Eamonn Kennedy, Global R&A Director, Services & Sourcing bij Datamonitor. "Dit geeft duidelijk aan dat klantgerichtheid en een innovatieve benadering meer zegt dan de grootte van een outsourcing-dienstverlener."
"De Black Book of Outsourcing staat bekend als een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van outsourcing, omdat de lijst gebaseerd is op directe feedback van klanten over de hele wereld", aldus David Peterschmidt, CEO van CIBER. "We vinden het daarom een hele eer om jaar na jaar door onze klanten te worden beoordeeld als een van de beste outsourcing-dienstverleners. Dat is mede te danken aan onze sales-professionals, solution architects en consultants, die er alles aan doen om onze klanten praktische en innovatieve oplossingen te bieden met de beste service."
Een video van Eamonn Kennedy over de notering van CIBER is hier te vinden.