PERSBERICHT
Worldcom PR Group versterkt positie met partner in Zuid-Afrika
Brussel, 26 april 2011 - Worldcom Public Relations Group heeft Lange 360 toegevoegd aan haar netwerk. Lange 360 is één van de meest invloedrijke PR- en communicatieadviesbureaus in Zuid-Afrika. Lange 360 â¤<â¤<is tot Worldcom toegetreden na het doorlopen van een uitgebreid selectieproces en nadat was voldaan aan alle verplichte kwaliteitseisen.
'We zijn erg blij om Lange 360 als nieuwe partner te verwelkomen en ons netwerk in de hele EMEA-regio uit te breiden. De aantoonbare PR ervaring van Lange 360 is een garantie voor interessante samenwerkingen in de toekomst', aldus Corinna Voss, voorzitter van Worldcom PR Group EMEA.
'Lange 360 â¤<â¤<heeft zich aangesloten bij de Worldcom PR Group, omdat de 'nieuwe standaard' in communicatie mondiale inzichten vereist. Onze wereldwijde opdrachtgevers profiteren van onze deelname aan deze groep gelijkgestemde, onafhankelijke bedrijven, die wereldwijd toonaangevende opdrachtgevers in uiteenlopende sectoren bedienen', aldus Ruth Golembo, managing director bij Lange 360.
Het afgelopen jaar is de Worldcom PR Group in EMEA significant gegroeid met de komst van nieuwe partners uit Nederland, Zweden, Turkije, Egypte, Libanon, België, Finland en het Verenigd Koninkrijk. Lange 360 â¤<â¤<is de eerste Zuid-Afrikaanse partner in het netwerk. In het najaar vindt de jaarlijkse bijeenkomst van Worldcom EMEA plaats in Zuid-Afrika, waar Lange 360 â¤<â¤<een belangrijke rol zal spelen.
Over Lange 360
Lange 360 â¤<â¤<is een van de meest invloedrijke PR- en communicatieadviesbureaus in Zuid-Afrika. Met meer dan 25 jaar bestaansrecht, heeft Lange 360 zich bewezen als leverancier van effectieve, innovatieve en strategische PR- en communicatieoplossingen. Het bureau heeft ervaring met uiteenlopende opdrachtgevers in de financiële en zakelijke dienstverlening en de consumer goods sector. Lange 360 â¤<â¤<heeft kantoren in Kaapstad en Johannesburg. Voor meer info over Lange 360, kunt u terecht op
Over Worldcom PR Group
Worldcom Public Relations Group is 's werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-adviesbureaus met 109 kantoren in 95 steden wereldwijd. Worldcom is opgericht in 1988 om PR-bureaus de mogelijkheid te bieden om nationale, internationale en multinationale klanten flexibel en klantgericht te bedienen. Met de Worldcom Group hebben klanten toegang tot een wijdverspreid communicatienetwerk van ervaren professionals. Zie
De Worldcom PR Group EMEA, onderdeel van Worldcom PR Group, bestaat momenteel uit 36 bureaus met veel ervaring in diverse sectoren, waaronder consumer goods, gezondheidszorg, toerisme, technologie, energie & milieu, financiële dienstverlening, public affairs en crisis- en issues management. Klanten als Unilever, Johnson & Johnson, Panasonic, Sony Ericsson, LG Electronics, de EU Anti-tabak campagne, Verbatim en Palm behoren tot de klantenkring van de regionale bureaus van Worldcom PR Group EMEA. Partners van Worldcom in de Benelux zijn IvRM, Wisse Kommunicatie en Insticom. Zie
Noot voor redacties
Noot voor de redactie,
Ingezonden persbericht