Ingezonden persbericht


FESTINA LENTE MEDIA geëerd op Official Honoree lijst van Webby Awards 2011

Digitaal en branding bureau uit Amsterdam schaart zich tussen iconen CNN en Google.

Festina Lente Media uit Amsterdam heeft een prominente spot verkregen op de Official Honoree lijst van de Webby Awards 2011. Op deze lijst verkeert Festina Lente Media in gezelschap van onder meer CNN, Google en Pepsi. De Webby Awards, prijzen die jaarlijks door "The International Academy of Digital Arts and Sciences" worden uitgereikt aan de beste websites van de wereld, worden ook wel gezien als de Oscars voor het internet.

In 2010 kreeg Festina Lente Media al een "FWA Site of the Day" -benoeming voor de website voor het Walk the Line Festival en 1 jaar later benadrukt de Webby jury dat door hen te eren in de categorie "best practices".

De website voor het Walk The Line Festival is gemaakt in samenwerking met art director Bas Koopmans (Baster), animator /illustrator Emiel Steenhuizen en sound designer Arjen Schut. Opdrachtgever is Stichting Walk the Line Festival uit Den Haag. Voor 2011 ontwierp het bureau wederom een frisse variant van de in 2010 voor het eerst gepubliceerde identiteit.

Bekijk de website op www.walkthelinefestival.nl