Gemeente Echt-Susteren
Bruidsparen tevreden over huwelijk/partnerschap in Echt-Susteren!
Onze gemeente streeft continu naar verbetering van de dienstverlening
en vraagt haar klanten regelmatig om hun oordeel hierover. Zo
onderzoeken we sinds 2007 de tevredenheid van bruidsparen over de
procedure rondom hun huwelijk. Op deze manier kunnen wij goed en snel
inspringen op de wensen van onze klanten.
Â
Dit van belang om een klantgericht kwaliteitsbeleid te kunnen blijven
ontwikkelen en realiseren. Alle bruidsparen/partners krijgen na hun
huwelijk een enquête toegestuurd waarin wordt gevraagd hun bevindingen
kenbaar te maken. We inventariseren jaarlijks de uitkomsten van de
enquête.
Â
Uitslag
Ruim de meerderheid van onze bruidsparen/partners is tevreden over onze
dienstverlening rondom het huwelijk/partnerschap. Ook zijn er paren die
zich de moeite genomen hebben enkele kritische kanttekeningen te
plaatsen en tips te geven ter verbetering van onze dienstverlening.
Hiervoor zijn wij hen erg dankbaar.
Â
Uitgelicht
Het merendeel van onze huwelijken vindt plaats in het gemeentehuis. De
ondervraagden ervaren het proces van ondertrouw en
huwelijksvoltrekking, op enkele opmerkingen na, als zeer goed.
De parkeermogelijkheid voor het gemeentehuis wordt met uitzondering van
de jaarlijkse kermis, goed beoordeeld. Voor de kermisdagen zoeken we
naar een passende oplossing.
Gebleken is dat de temperatuur in de trouwzaal tijdens de zomermaanden
erg hoog is. De paren ervaren dit als zeer vervelend. Daarom
installeren we voor de zomer een airco in de trouwzaal.
Door deze uitkomsten en het treffen van maatregelen, hopen wij ieder
jaar de dienstverlening te verbeteren.
Â
Via deze weg bedanken wij graag alle bruidsparen!
Â
Â
Â