Ingezonden persbericht


Experience Groep neemt L&H customer contact over

Amsterdam, 18 april 2011 - Experience Groep neemt alle activiteiten over van branchegenoot L&H customer contact. L&H zal als zelfstandig bedrijf blijven opereren. Experience Groep is een van de grotere Nederlandse spelers op klantcontact in de ruimste zin van het woord. De onderneming omvat onder meer MyCall Callcenters, Geerts Callcenters, Jobcenters uitzendbureau en een deelneming in Telecenter België. Met de overname versterkt men de offshore activiteiten. Ook de werkzaamheden voor commerciële dienstverleners en voor goede doelen worden sterk uitgebreid. Onderscheiden
L&H is ondermeer bekend als hoofdsponsor en callcenter van de jaarlijkse actie 3FM Serious Request. Het bedrijf is sinds haar oprichting in 1994 vele malen onderscheiden voor kwaliteit en effectiviteit in het werven van klanten voor haar opdrachtgevers. L&H bestaat uit L&H customer contact, L&H Financial Services, L&H Academy en een deelname in TTF Caribean, een callcenter op Curaçao. Experience Groep beschikt al over offshore locaties in België, Turkije en Marokko.

Medewerkers
Experience Groep directeur Jeroen de Vries: 'Wij behouden alle vestigingen van L&H en integreren op termijn de locaties in Utrecht en Nieuwegein. Dit is een beweging die L&H zelf al heeft ingezet. Vrijwel alle medewerkers behouden hun baan. Voor opdrachtgevers blijft de dienstverlening daarom zoals zij deze gewend zijn van L&H. En vanuit de expertise binnen de Experience Groep zullen we de onderneming organisatorisch nog beter maken. Zo willen we synergie halen uit het combineren van finance, HRM en directievoering.' Met de toevoeging van L&H verwacht de Experience Groep jaarlijks tussen de 25 en 30 miljoen euro omzet uit contactcenter activiteiten te kunnen behalen.

==================