Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
SNT trendsetter in kwaliteit.
Voor het 4e jaar op rij COPC gecertificeerd
maandag 18 april 2011
Zoetermeer, 18 januari 2011 - Contact center specialist SNT heeft voor
de vierde keer op rij het prestigieuze COPC certificaat behaald.
Tijdens de "paper audit" hebben ervaren, gecertificeerde SNT auditors
een grondige kwaliteitscontrole uitgevoerd en deze verantwoordt aan
COPC. De performance van vorig jaar, de Clean Audit in 2010, werd
hierbij zelfs overtroffen. SNT gaat, na het vieren van deze
prolongatie, direct aan de slag om volgend jaar het
certificeringslustrum te kunnen vieren.
SNT was als eerste contact center in de Benelux COPC gecertificeerd.
"Wij zijn een trotse koploper van deze kwaliteits- en prestatiemissie
binnen de branche." licht Jac Vermeer, algemeen directeur SNT, toe.
"Keer op keer bewijst SNT dat we deze internationale
kwaliteitsstandaard binnen alle gebieden van de organisatie beheersen,
ook onder uitdagende omstandigheden. Onze gepassioneerde medewerkers
presteren op Topniveau en zoeken tegelijkertijd naar
verbetermogelijkheden. Wij hebben Passie voor Klantcontact."
De resultaten, behaalde prestaties over het afgelopen jaar en de
bewezen succesvol uigevoerde verbeterinitiatieven zijn in de audit
kritisch onder de loep genomen. Met het COPC-besturingsmodel zijn alle
processen en werkmethoden dusdanig ingericht dat alle contactmomenten
met de opdrachtgever en hun klanten effectief en efficiënt verlopen.
Hiermee toont SNT aan dat haar resultaten weer zijn verbeterd en kosten
voor de opdrachtgever afgenomen.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.