Speciale Youtube actie Fruitmandshop.nl


“Wat doe jij met een ouderwetse fruitmand?”

AMSTERDAM, 20110418 -- De landelijk bezorger van fruitmanden op het internet, http://www.fruitmandshop.nl/bezorgen, komt met een nieuwe speciale actie om het eten van fruit weer hip te maken. Recentelijk introduceerde het bedrijf al 3 ”trendy” fruitboxen. Nu komt Fruitmandshop met een speciale youtube actie “Wat doe jij met een ouderwetse fruitmand?” Klanten kunnen hun meest creatieve uitspatting op youtube plaatsen en daarmee kans maken op meer dan €300,- aan gratis fruitmanden. “Genoeg om al je vrienden en familie van een fruitmand te voorzien.” Aldus Jan Venhuizen, marketing manager bij het bedrijf.

Smaakvoorkeur jonge consument

Recent onderzoek toonde al aan dat jongeren “hun neus ophalen” voor het schenken van een fruitcadeau. Het wordt gezien als “oudbollig”, “achterhaald” en “suf”. Omdat de meeste plaatselijke groenteboeren alleen traditionele fruitmanden aanbieden, keerden jongeren de laatste 2 jaar het fruitcadeau de rug toe. Met de ontwikkeling van 3 trendy fruitboxen denkt de website het tij te keren. De inhoud van de fruitboxen is namelijk speciaal afgestemd op de smaakvoorkeuren van de jonge consument: “sappig zoet en met een stevige bite” zoals het bedrijf het zelf noemt. Dit betekent dat o.a. de nieuwe appelsoort “Kanzi” zal worden geleverd, gecombineerd met lekkere snoeptomaatjes en volop exotisch fruit.

Nieuwe benadering jonge consument

Een nieuw product voor een jonge doelgroep betekent ook een nieuwe benadering. “In het verleden maakten wij reclame in bladen als Libelle” aldus de marketing manager. “Het spreekt voor zich dat onze trendy producten een andere benadering behoeven”. Het bedrijf zet daarom nu vol in op het medium youtube. De website voor het kosteloos uploaden, bekijken en delen van videofilmpjes door gebruikers.

Voor meer informatie over deze actie, alsmede de voorwaarden kan gekeken worden op http://www.fruitmandshop.nl/bezorgen