Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Capaciteit Quality Contacts groeit met ruim 30 procent
donderdag 14 april 2011
Vandaag is het startsein gegeven voor de uitbreiding van Quality
Contacts in Schagen, Velserbroek en Zwolle. Het contactcenter groeit
van driehonderd naar vierhonderd werkplekken. "Na de start van de
vestigingen in Velserbroek (2009) en Zwolle (2010) is de intentie
altijd geweest om op termijn de vestigingen zelf verder uit te breiden.
Dat moment is nu al aangebroken", zegt algemeen directeur Age de Jong.
De nieuwe werkplekken zijn begin mei gerealiseerd.
Het is vooral de groeiende vraag naar inbound diensten wat Quality
Contacts doet besluiten om haar capaciteit met 30 procent uit te
breiden. "We zijn vanaf de oprichting in 2005 gericht op het verzorgen
van inkomende klantcontacten van het structureel faciliteren van een
klantenservice tot het ondersteunen bij overflow. We merken dat de
vraag steeds verder toeneemt.", aldus De Jong. Door de uitbreiding van
onze vestigingen in Schagen, Velserbroek en Zwolle heeft Quality
Contacts vierhonderd professionele belunits verspreid over drie
vestiging die het klanttraject van prospect tot vaste klant kunnen
verzorgen.
De Jong wijt de groei aan de betrouwbare kwaliteit van de
dienstverlening en de duurzame relatie met de opdrachtgevers waarvoor
Quality Contacts reeds de inkomende klantcontacten verzorgt. "We
streven naar een duurzame relatie met onze opdrachtgevers door
betrokken te zijn bij hun doelstellingen", aldus de directeur die zijn
streven naar kwaliteit ook in 2011 verzilverd zag worden in het Quality
Membership van de WGCC.