Call2 sleept 'Great Place To Work 2011' Award in de wacht
Zoetermeer, 20110412 -- Tijdens de jaarlijkse uitreiking van het Great Place To Work (GPTW) Institute werden de beste werkgevers van Nederland bekend gemaakt. Onder de gelukkigen viel dit jaar ook ICT beheerspecialist Call2. Wouter Ouweneel, directeur bij Call2, mocht de Award namens Call2 op de gala-avond in ontvangst nemen.
‘Onze ambitie is om Call2 in de arbeidsmarkt te positioneren als een ICT beheerspecialist die goed is voor haar medewerkers en waar mensen trots op zijn om voor te werken. Dat we nu zijn uitgeroepen als een Great Place To Work is voor ons de bevestiging dat we op de goede weg zijn’, aldus Wouter Ouweneel.
Vanuit medewerkersperspectief onderzoekt het GPTW instituut wat een organisatie tot goed werkgever maakt. Het onderzoek richt zich op vijf aspecten: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Naast de beoordeling door medewerkers moest Call2 ook zelf aantonen wat er op bovengenoemde vlakken is bereikt.
‘Het vinden van talentvolle medewerkers wordt in onze branche door de aantrekkende economie een alsmaar groter wordende uitdaging. We hopen met deze Award de werkzoekende te interesseren in wat Call2 voor hun persoonlijke ontwikkeling kan betekenen. Naar de zakelijke markt is deze Award vooral het bewijs dat de ICT professionals die we detacheren gedreven en enthousiaste werknemers zijn’, zegt Marieke Leenaars, HR manager bij Call2.
Over GPTW
Het GPTW Institute is een onafhankelijk onderzoeks- en adviesorganisatie, gevestigd in de VS, met internationale vestigingen over de gehele wereld. Het instituut heeft als doel om organisaties te helpen met het realiseren van duurzame verbeteringen in hun bedrijfsrelaties, die uitmonden in meetbare bedrijfsvoordelen en betere prestaties.
Over Call2
Call2 richt zich op het ondersteunen, migreren en beheren van ICT infrastructuren. Al meer dan 10 jaar zijn wij bezig om organisaties te helpen de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren. Dit doen wij door het detacheren specialisten op het gebied van ICT-beheer. Onze aandachtsgebieden zijn infrastructuur management, applicatie management, servicedesk management en het verzorgen van trainingen.