Ingezonden persbericht


Hierbij informeer ik u graag, via dit persbericht, over het aankomende Congres "Verleiding der Zinnen". Deze zal plaatsvinden op 12 April 2011 en vindt plaats op een van de beste belevingslocaties van Nederland; House of Bols te Amsterdam.

Persbericht

WERELD VOL VERLEIDINGEN
Zinnenprikkelend congres voor (marketing) professionals

Hoe prikkel je de zintuigen van een doelgroep in een wereld vol verleidingen? Op zaterdag 12 april organiseert TEN een zinnenprikkelend congres in Amsterdam: Verleiding der Zinnen. Een persoonlijke belevingsdag op een unieke locatie voor (marketing) professionals die zich graag inleven in hun doelgroep. Originaliteit, hartstocht en bezieling zijn de ingrediënten waar Verleiding der Zinnen op trakteert. Ervaar wat investeren in zinnenprikkelende beleving oplevert voor uw organisatie.

Het prikkelen van de zintuigen is een nieuwe trend en Verleiding der Zinnen haakt in op deze tendens door wetenschap en beleving samen te brengen. Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat een consument reageert op emotie, herinneringen en gebruiksrituelen van een product. Het associatieve netwerk in de hersenen vormt het DNA van een merk. The Experience Network (TEN) organiseert deze persoonlijke belevingsdag met een gelimiteerd aantal plaatsen in House of Bols. Deelnemers krijgen alle ruimte om zelf de hartstocht en bezieling te ondervinden die de zintuigen oproepen en te beleven wat ze toevoegen aan een concept.

Diverse enthousiaste sprekers presenteren hun kijk op zintuiglijke ervaring. SmartNose richt zich op het inzetten van geur voor marketingdoeleinden, met andere woorden: denken met je neus. Deel kennis dan wordt het alleen maar meer: Online marketing bureau Admium laat zien hoe verleidelijk social media zijn. Michiel Drijber van Iedereen Elke Dag Plezier praat over plezier als basis voor succesvol ontwikkelen en samenwerken. Your Brand Collection Tour neemt de deelnemers mee op een zintuiglijke waarnemingstocht door brandcity. Dagvoorzitter en initiatiefneemster van het congres is Désirée Struijk, oprichtster van TEN en founding director van Senta, een bureau dat bemiddelt tussen de verwachtingen van de consument en het in de markt zetten van een merk.

Verleiding der Zinnen wordt gehouden op een van de beste belevingslocaties in Nederland: House of Bols, Paulus Potterstraat 14 in Amsterdam. Inschrijven kan tot 1 april op www.10-europe.com. Geïnteresseerd om er bij te zijn? Vraag een plek aan, er zijn slechts 5 plaatsen voor de pers beschikbaar.