Ingezonden persbericht
Persbericht
Service Manager Dag viert tienjarig jubileum
Op 11 april organiseert het NGI de tiende editie van de Service Manager Dag. Door de jaren heen is de Service Manager Dag uitgegroeid tot een toonaangevend evenement speciaal voor servicemanagers op het gebied van IT-servicemanagement, met de laatste jaren meer dan 200 bezoekers. Aanmelden kan nu digitaal via www.servicemanagerdag.nl. Het thema in 2011 is De Service Manager Unplugged. Jaap Peters, auteur van diverse boeken waaronder het Rijnlandmodel, opent de Service Manager Dag en gaat in op het Rijnlandmodel voor het opstellen van SLA's. Vervolgens kunnen de deelnemers van de Service Manager Dag interessante presentaties en workshops over diverse onderwerpen volgen. Bijvoorbeeld een workshop over verandermanagement, maar dan gerelateerd aan de dienstverlening in restaurants. Voor de liefhebbers van ITIL® bevat het programma ook succesvolle implementatieverhalen. Voor degene die daar absoluut niks mee te maken willen hebben, is er een interessante sessie onder de Titel F**K ITIL ®. Daarnaast is er een stream over Cloud, met een afsluitende battle tussen voor en tegenstanders van het Cloud-principe. De dag wordt plenair met een special guest en met een muzikaal tintje afgesloten. Meer informatie over het programma en de sprekers is te vinden op www.servicemanagerdag.nl. De Service Manager Dag wordt mede mogelijk gemaakt door EMC, Fencer, IBM, TOPdesk, ISM, Marval Benelux en Planon.