AEGON
Persuitnodiging
20 Amsterdamse studenten strijden om vennootplek
Datum: Vrijdag 8 april: 11:30 uur
Locatie: AEGON, AEGONplein 50, Den Haag
20 Amsterdamse studenten strijden om een vennootplek in het nieuwe
studentenadviesbureau: Clearfields Six. Als onderdeel van de
selectieprocedure worden de studenten uitgedaagd om in twee dagen een
nieuw product te ontwikkelen voor het verzekeringsbedrijf AEGON
Nederland. Op vrijdag 8 april 2011 moeten de studenten zich via een
officiële persconferentie aan de Nederlandse media voorstellen. Wij
nodigen u daarvoor graag uit.
De persconferentie vindt plaats op 8 april tussen 11.30 uur tot 12.00
uur bij AEGON Nederland aan het AEGONplein 50 te Den Haag. Journalisten
kunnen zich aanmelden via persvoorlichting@aegon.nl
Voor vragen kunt u contact opnemen met, Debora de Laaf, AEGON
Nederland, 070-3448730
Meer informatie over Clearfields Six
Vanaf mei 2011 gaan zes studenten uit Amsterdam onder de naam
Clearfields Six aan de slag in hun eigen bedrijf. Voor een deel gaan
zij meewerken aan de grote projecten van het moederbedrijf Clearfields,
maar ze zullen ook zelfstandig consultancy opdrachten moeten verwerven
en uitvoeren. De business case bij AEGON is onderdeel van het
selectieproces van Clearfields in hun zoektocht naar deze zes vennoten.
Meer informatie over de opdracht bij AEGON Nederland
Tijdens de twee dagen worden de studenten uitgedaagd om als
innovatieteam van AEGON de board te adviseren over een nieuw
pensioenproduct voor jongeren. Hoe ziet een aantrekkelijk product er
uit? Hoe kan je als AEGON jongeren laten nadenken over hun toekomst?
Medewerkers van AEGON worden ingezet om de studenten te begeleiden en
op verschillende momenten te beoordelen. De tweede dag worden er
verschillende events georganiseerd om de studenten te laten kennis
maken met de hectische financiële wereld. De persconferentie is daar
onderdeel van.
Meer informatie over de persconferentie op 8 april
Tijdens de persconferentie zullen de studenten een eerste toelichting
geven op het product dat zij ontworpen hebben tijdens de eerste dag.
Daarnaast kunnen zij mondelinge toelichting geven over de redenen van
hun interesse om vennoot te worden van Clearfields Six en hoe zij zich
als studenten adviesbureau in Amsterdam gaan onderscheiden van vele
anderen. De persconferentie is een belangrijk onderdeel van de
tweedaagse business case: het heeft invloed op de beoordeling van het
product en het uiteindelijke resultaat.