AEGON

Persuitnodiging

20 Amsterdamse studenten strijden om vennootplek

Datum: Vrijdag 8 april: 11:30 uur
Locatie: AEGON, AEGONplein 50, Den Haag

20 Amsterdamse studenten strijden om een vennootplek in het nieuwe studentenadviesbureau: Clearfields Six. Als onderdeel van de selectieprocedure worden de studenten uitgedaagd om in twee dagen een nieuw product te ontwikkelen voor het verzekeringsbedrijf AEGON Nederland. Op vrijdag 8 april 2011 moeten de studenten zich via een officiële persconferentie aan de Nederlandse media voorstellen. Wij nodigen u daarvoor graag uit.

De persconferentie vindt plaats op 8 april tussen 11.30 uur tot 12.00 uur bij AEGON Nederland aan het AEGONplein 50 te Den Haag. Journalisten kunnen zich aanmelden via persvoorlichting@aegon.nl

Voor vragen kunt u contact opnemen met, Debora de Laaf, AEGON Nederland, 070-3448730

Meer informatie over Clearfields Six

Vanaf mei 2011 gaan zes studenten uit Amsterdam onder de naam Clearfields Six aan de slag in hun eigen bedrijf. Voor een deel gaan zij meewerken aan de grote projecten van het moederbedrijf Clearfields, maar ze zullen ook zelfstandig consultancy opdrachten moeten verwerven en uitvoeren. De business case bij AEGON is onderdeel van het selectieproces van Clearfields in hun zoektocht naar deze zes vennoten.

Meer informatie over de opdracht bij AEGON Nederland

Tijdens de twee dagen worden de studenten uitgedaagd om als innovatieteam van AEGON de board te adviseren over een nieuw pensioenproduct voor jongeren. Hoe ziet een aantrekkelijk product er uit? Hoe kan je als AEGON jongeren laten nadenken over hun toekomst? Medewerkers van AEGON worden ingezet om de studenten te begeleiden en op verschillende momenten te beoordelen. De tweede dag worden er verschillende events georganiseerd om de studenten te laten kennis maken met de hectische financiële wereld. De persconferentie is daar onderdeel van.

Meer informatie over de persconferentie op 8 april

Tijdens de persconferentie zullen de studenten een eerste toelichting geven op het product dat zij ontworpen hebben tijdens de eerste dag. Daarnaast kunnen zij mondelinge toelichting geven over de redenen van hun interesse om vennoot te worden van Clearfields Six en hoe zij zich als studenten adviesbureau in Amsterdam gaan onderscheiden van vele anderen. De persconferentie is een belangrijk onderdeel van de tweedaagse business case: het heeft invloed op de beoordeling van het product en het uiteindelijke resultaat.