Ingezonden persbericht


Hot Networkz met nieuwe leiding klaar voor nieuwe uitdagingen

Haarlem, 7 april 2011 - Fieldmarketingbureau Hot Networkz heeft een nieuwe directie. Oprichtster Mieke Langheld stapt uit de dagelijkse leiding en draagt het stokje over aan drie medewerkers van de onderneming. De nieuwe directie zal bestaan uit Wilma Straatman, Annemarieke Nijhof en Guus Meulendijks. De directie krijgt ook een belang in de onderneming. De oprichtster blijft als grootaandeelhouder nauw bij Hot Networkz betrokken.

Elf jaar lang heeft Mieke Langheld met veel energie en enthousiasme gewerkt aan de opbouw van Hot Networkz. Inmiddels is de onderneming één van de grootste fieldmarketingbureaus van Nederland. Voor de volgende fase in de ontwikkeling voorziet de oprichtster behoefte aan nieuw leiderschap. "Ik ben overtuigd van de kracht van de mensen die een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan het succes van dit bedrijf. Dat was voor mij een belangrijke drijfveer om de nieuwe directie de mogelijkheid te bieden Hot Networkz in het volgende decennium aan te sturen."

Wilma Straatman fungeerde het afgelopen jaar als interim Directeur. Zij heeft veel ervaring op HR gebied en werkte de laatste 10 jaar als manager bij verschillende grote bedrijven. Annemarieke Nijhof werkt sinds 2006 Hot Networkz. Ze stuurde met veel succes de vestiging in Groningen aan en was tot nu toe Manager Operations Noord-Nederland. Guus Meulendijks is vanaf het eerste uur betrokken bij Hot Networkz. Hij heeft alle functies in de operationele lijn uitgeoefend. Zijn laatste functie was die van Manager Operations.

Directielid Wilma Straatman verwacht dat er voor de medewerkers en klanten weinig zal veranderen: ''Never change a winning team. Hot Networkz is in elf jaar uitgegroeid tot één van de meest succesvolle fieldmarketingbureaus van Nederland. Wij zijn gezonder dan ooit, met de mooiste namen in de markt als klant. We treden met veel vertrouwen in de voetsporen van Mieke Langheld!"

Met vestigingen in Haarlem, Groningen, Eindhoven, Tilburg, Leiden en Leeuwarden biedt Hot Networkz maatwerkdiensten op het gebied van Direct Sales, Direct Dialogue, Promotie en Fotomarketing. De onderneming telt 1.500 medewerkers en werkt voor dagbladuitgeverijen, magazines, goede doelen, loterijen, energiebedrijven en consumenten A-merken.