Ingezonden persbericht


Topvrouwen vertellen openhartig in Marie Claire's Carreer Issue

Hoofddorp, 6 april 2011 - Think Smart, Look Amazing! Ben je een ambitieuze vrouw en geloof je in jezelf? Deze week in Marie Claire's grote Carreer Issue alles wat vrouwen nodig hebben om de carrièreladder te beklimmen. Zoals: maak van jezelf een sterk merk. En Olcay's zakentip: 'Liegen moet!'

Successtory Daphne Deckers
Wat drijft haar om succesvol te zijn? Leefde ze vroeger als model vanuit haar koffer, tegenwoordig staat ze strak in designerpak voor de televisiecamera. "Uiteindelijk moet je het allemaal zelf gaan halen." Daphne Deckers is nu op tv met Mijn Geheime Missie waarin ze thuismoeders aan een baan helpt. Kijk voor een filmpje van haar covershoot voor Marie Claire hier.

Ladies who lunch
Een nieuwe maandelijkse rubriek waarin topvrouwen tijdens de lunch op hun aller-openhartigst praten over what it takes to be at the top. Zonder maskers geven ze hun succesgeheimen prijs. In deze eerste aflevering lunchen Olcay Gulsen, Davy Hezemans van Spice PR en Kim Dingler van reclamebureau They met elkaar.

AIVD-vrouw Heleen de Waal
Verder een aangrijpend interview met Heleen de Waal die door haar werkgever, de AIVD, werd beschuldigd van het lekken van staatsgeheimen. Ze zat vijf maanden onschuldig in de gevangenis. Over die periode schreef ze een boek en nog voordat dit in de winkels ligt, praat ze met Marie Claire.

Masterclass verleiden
Omdat verleiden een onontbeerlijke skill is bij succesvol zakendoen, geeft schrijver en casanova Abdelkader Benali een unieke masterclass verleiden. Hij beheerst het flirtspel als geen ander.

Laat je inspireren door de grote Carreer Issue van Marie Claire, die op donderdag 7 april in de winkels ligt.

Sanoma Media Netherlands
Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland. Lezers en bezoekers waarmee Sanoma Media generaties lang een (h)echt contact heeft opgebouwd.

Het portfolio van Sanoma bestaat uit meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Sanoma Media is een grensverleggend mediahuis, dat met haar expertise, creativiteit en aansprekende content adverteerders de juiste context biedt om hun doelstelling te realiseren. Meer informatie over Sanoma Media Netherlands vind je op www.sanomamedia.nl

Sanoma Media Netherlands B.V. maakt deel uit van Sanoma Media B.V., een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.

Volg ons op Twitter: twitter.com/SanomaMediaNL

Noot voor redacties

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (