Ingezonden persbericht
Mobiel uitgeven op Smartphone en iPad
Mediafacts organiseert het seminar Mobiel uitgeven op Smartphone en iPad - 2nd edition op woensdag 6 april. Wat hebben we geleerd van een jaar Mobiel uitgeven op smartphone en iPad?
Voor wie?
Directie, uitgevers, art directors, contentmanagers en andere ondernemende mense die snel willen worden bijgepraat over businessmodellen, cases en concepten rond apps voor de smartphone en de ipad.
Tijdens deze dag komen de volgende onderdelen aan de orde:
* Wat betekent de smartphone en de iPad voor de doorbraak van digitaal lezen?
* En voor de bereidbeid te betalen voor online content?
* Wat zijn de betaalvormen en verdienmodellen op smartphone en iPad?
* Hoe moet de marketing geregeld worden rond het in de markt zetten van applicaties?
Sprekers:
Menno Biesiot (Business developer mobile Sanoma Digital)
Rob van Bracht (Conceptontwikkelaar Brnstrm)
Bart Brouwers (Telegraaf Media Groep - Hoofdredacteur Lokaal Online)
Fred van der Ende (Mobile Publishing consultant)
Thomas Engel (Directeur The Saints)
Gert Jan Oelderik (Directeur-uitgever D-Zone)
Michiel Rotteveel (Directeur MediaTest)
Moderator:
Henne Pauli (columnist Mediafacts, directeur Net.publishing & brands, oud-hoofdredacteur Adformatie / Adfo TV)
Abonneevoordeel
De prijs voor deelname aan Mobiel uitgeven op Smartphone en iPad is slechts
295,- euro (excl. btw). En bent u abonnee van Mediafacts, dan ontvangt u 10% korting op uw inschrijving.
Wij zien u graag op 6 april in Amsterdam!
Met vriendelijke groet,
Nienke Wirtz
Opleidingscoördinator Mediafacts Academy