Nieuws
Nieuwe campagne rond Hartweek
maandag 28 maart 2011
Vandaag start de nieuwe campagne van de Hartstichting: 'Zolang levens
te vroeg stoppen, blijven wij doorgaan'.
De campagne ondersteunt de Hartweek die van 3 t/m 9 april loopt. Via
spots op radio en televisie, uitingen in kranten en op internet laten
we iedereen in Nederland zien waarom het zo belangrijk is om aan de
Hartstichting te geven.
Om de urgentie te benadrukken, staat in de campagne het cijfer 108
centraal. Elke dag overlijden namelijk 108 mensen aan hart- en
vaatziekten. Op de actiesite www.108perdag.nl (opent in nieuw
venster) vindt u niet alleen meer informatie over de campagne, maar ook
over het jaarverslag 2010. En natuurlijk kunt u ons werk hier steunen
door geld of tijd te geven!
Deze campagne is de 1e uiting in de nieuwe huisstijl van de
Hartstichting. Zoals u ziet, is het logo opgefrist. Dit logo zult u
steeds vaker tegenkomen, bijvoorbeeld vanaf vandaag ook op deze site.
Uiteraard gaat de Hartstichting zeer zorgvuldig met de materialen om.
We gebruiken de huidige materialen zoveel mogelijk op.