Nieuws

Nieuwe campagne rond Hartweek

maandag 28 maart 2011

Vandaag start de nieuwe campagne van de Hartstichting: 'Zolang levens te vroeg stoppen, blijven wij doorgaan'.

De campagne ondersteunt de Hartweek die van 3 t/m 9 april loopt. Via spots op radio en televisie, uitingen in kranten en op internet laten we iedereen in Nederland zien waarom het zo belangrijk is om aan de Hartstichting te geven.

Om de urgentie te benadrukken, staat in de campagne het cijfer 108 centraal. Elke dag overlijden namelijk 108 mensen aan hart- en vaatziekten. Op de actiesite www.108perdag.nl (opent in nieuw venster) vindt u niet alleen meer informatie over de campagne, maar ook over het jaarverslag 2010. En natuurlijk kunt u ons werk hier steunen door geld of tijd te geven!

Deze campagne is de 1e uiting in de nieuwe huisstijl van de Hartstichting. Zoals u ziet, is het logo opgefrist. Dit logo zult u steeds vaker tegenkomen, bijvoorbeeld vanaf vandaag ook op deze site. Uiteraard gaat de Hartstichting zeer zorgvuldig met de materialen om. We gebruiken de huidige materialen zoveel mogelijk op.