Ingezonden persbericht
Banco de Credito verhoogt omzet met Infor CRM Epiphany
Gartner en 1to1 Media erkennen BCP met 2011 CRM Excellence Award
Barneveld, 1 april 2011 - Infor, een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware met meer dan 70.000 klanten, kondigt vandaag aan dat Banco de Credito in Peru (BCP) de winnaar is van de zilveren Gartner en 1to1 Media CRM Excellence Awards. BCP gebruikt sinds 2009 Infor CRM Epiphany en werd in de categorie Integrated Marketing bekroond voor de 'uitmuntende' integratie van mensen, processen, en technologieën om de marketingprestaties en de totale return on investment te verbeteren. Als een direct gevolg van BCP's keuze om CRM Epiphany te implementeren, is de omzet fors gestegen en nam het aantal winstgevende marketinginitiatieven toe.
Overzicht
* BCP, de grootste Peruaanse bank, met meer dan drie miljoen klanten werd gekozen als de winnaar van de zilveren CRM Excellence Award van Gartner en 1to1 Media in de categorie Integrated Marketing.
* CRM Epiphany Outbound Marketing en Interaction Advisor biedt BCP geïntegreerde campagnegegevens van binnenkomende en uitgaande kanalen waardoor de synchronisatie van gegevens tussen alle marketingcampagnes eenvoudig is en men een uitgebreid overzicht heeft van de trends.
* Dankzij het robuuste analysemodel in CRM Epiphany ontvangen BCP-klanten nu aanbiedingen die specifieker afgestemd zijn op hun gedrag en demografische gegevens. Hierdoor ontstaan meer persoonlijke marketingpromoties.
* CRM Epiphany stroomlijnt processen en verhoogt de efficiëntie waardoor BCP de campagnecyclus met de helft kan verkorten zodat ze meer succesvolle campagnes kunnen uitvoeren in een kortere periode.
* Omdat hun klanten nu relevantere en doelgerichte aanbiedingen ontvangen, is de verkoop - afkomstig van direct marketing campagnes bij de afdeling credit card - verdrievoudigd sinds de implementatie van CRM Epiphany.
Klantentevredenheid verbeteren
'In onze continue inspanningen om onze klanten betere producten en diensten te bieden, helpt CRM Epiphany ons efficiënter te zijn en meer campagnes te lanceren in dezelfde tijdsperiode die bovendien relevanter zijn voor de klanten, de klanttevredenheid verhoogt en onze verkoop verbetert', zegt Benjamin Castro, CRM Senior Manager bij BCP.
Slimme marketingbeslissingen
'Infor's CRM helpt bedrijven bij het maken van slimme marketingbeslissingen door de meeste optimale boodschap voor iedere klant op te stellen', zegt Jackie Palmer, senior productmanager CRM bij Infor. 'Organisaties in elke branche, dus niet alleen banken zoals BCP, kunnen CRM Epiphany inzetten om de inkomsten te verhogen via specifieke op de klant afgestemde campagnes.'
Extra informatie
§ Infor CRM Epiphany Interaction Advisor website - http://www.infor.com/product_summary/crm/epiphany-interaction-advisor/
§ Infor CRM Epiphany Outbound Marketing website - www.infor.com/product_summary/crm/epiphany-outbound-marketing/
§ Demo - www.infor.com/company/solutiondemos/solutiondemos-crm/
§ Join the conversation - www.infor.com/infornow/inforlive/
Over BCP
BCP, opgericht in 1889, in de grootste Peruaanse bank met meer dan 10.000 werknemers, 3 miljoen klanten en 330 vestigingen wereldwijd. Het 120 jaar oude instituut BCP heeft het grootste distributienetwerk in Peru en het marktaandeel ten aanzien van leningen bedraagt 31,6 procent en 34,4 procent ten aanzien van deposito's. Kijk voor meer informatie over BCP op: www.viabcp.com.
Over Infor
Infor is een toonaangevende leverancier van bedrijfssoftware en diensten, die 70.000 klanten in 125 landen helpt hun operations te verbeteren en groei te stimuleren. Kijk voor meer informatie op: http://nl.infor.com/.
Ingezonden persbericht