Ingezonden persbericht


Qurius start opdracht bij De Telefoongids

Innovatieve klantenservice portal biedt MKB 24 uur per dag optimale service Qurius en De Telefoongids & Gouden Gids bieden 24-uurs klantenservice Zaltbommel, 31 maart 2011 - Qurius en De Telefoongids & Gouden Gids kondigen met trots aan dat zij een innovatieve klantenservice portal bouwen. De portal heeft als doel de klanten van De Telefoongids & Gouden Gids, voornamelijk het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf, 24 uur per dag optimaal te kunnen bedienen. Hiermee wil De Telefoongids en Gouden Gids werken aan het verhogen van haar klanttevredenheid.

De papieren Telefoongids wordt nog altijd door 3,7 miljoen gebruikers geraadpleegd echter, de digitale versie wordt tegenwoordig vele malen vaker gebruikt. De Telefoongids & Gouden Gids is één van de tien best bezochte websites van Nederland. Dankzij de meest complete en relevante database van bedrijven, personen en diensten van Nederland en de sterke merknaam verbindt De Telefoongids iedere dag mensen en bedrijven.

Om haar leidende positie te waarborgen wil De Telefoongids & Gouden Gids zijn klanten, hoofdzakelijk adverteerders uit het Nederlands Midden- en Kleinbedrijf, zo goed mogelijk bedienen. Qurius ontwikkelt daarom voor De Telefoongids & Gouden Gids een platform gebaseerd op Sitecore en .Net en integreert dit met het bestaande bedrijfsadministratiesysteem. Hiermee krijgt de klant straks online toegang krijgen tot al hun contractinformatie, facturen en correspondentie.

"Het Midden- en Kleinbedrijf vraagt om steeds snellere en effectieve online dienstverlening. De Telefoongids & Gouden Gids speelt daarop in met een klantvriendelijk online klanten platform waar diensten en producten 24 uur per dag beschikbaar zijn," aldus Erik Voskuijl, De Telefoongids. "Door onze klanten altijd (online) toegang tot belangrijke informatie te bieden, draagt De Telefoongids & Gouden Gids bij aan hun efficiëntieslag en ondersteunt ze daarmee in hun groei."

(einde bericht)

Over De Telefoongids & Gouden Gids

De Telefoongids BV is een leidend online mediabedrijf dat groei realiseert voor zijn klanten door met praktische producten mensen en bedrijven met elkaar te verbinden. Het brengt bedrijven in contact met nieuwe klanten via internet, print en mobiel en biedt gebruikers direct relevante informatie over bedrijven, producten en mensen.

De Telefoongids BV biedt verschillende diensten zoals een internetsite (www.detelefoongids.nl), regionale en lokale gidsen (Telefoongids & Gouden Gids en Lokaal Totaal) en mobiele diensten voor alle mobiele platformen.

De Telefoongids BV is onderdeel van De Telefoongids Holding BV. Deze Nederlandse groep biedt eveneens affiliate marketing (Scoot Media), outdoor reclame (Suurland Outdoor) en online marketing (Clearsense) aan. Daarnaast heeft De Telefoongids Holding BV een 50% belang in Werkspot B.V., de marktplaats voor klussen. De Telefoongids Holding BV gaat regelmatig strategische allianties aan met innovatieve partners zoals Tupalo, Marktplaats en Skype.

De Telefoongids Holding BV is onderdeel van European Directories. European Directories is actief in Nederland, Oostenrijk, Finland, Denemarken, Zweden, Tjechië, Slowakije, Polen en Gibraltar. European Directories heeft circa 4,700 werknemers en bedient meer dan 700,000 klanten. www.detelefoongids.nl/onsbedrijf

Qurius N.V.
Qurius biedt IT-oplossingen: ontwerp, architectuur, infrastructuur, implementatie en systeembeheer van op Microsoft gebaseerde bedrijfs- en IT-oplossingen. Vanuit ons hoofdkantoor in Zaltbommel bedienen we klanten door heel Europa, onder andere in België, Duitsland en Oostenrijk, Nederland, Spanje, het Verenigd Koninkrijk en Tsjechië. In 2010 hebben we openlijk onze doelstelling uitgesproken om honderd procent duurzaam te opereren in 2014. Hiermee willen we uitgroeien tot de Europese organisatie, leidend in duurzame ICT. We werken met klanten en partners die net zo ambitieus zijn en dezelfde duurzaamheidsdoelstellingen hebben. Qurius is genoteerd aan Euronext Amsterdam sinds 1998. Voor meer informatie kijk op www.qurius.nl




Ingezonden persbericht