Ingezonden persbericht
Digacom versterkt beheer & support voor klanten
Nieuwe supportopties voor klanten
Nieuw-Vennep, 31 maart 2011 - Digacom, onderdeel van BAM Techniek bv en specialist op het gebied van unified communications- en security-oplossingen, breidt zijn klantenondersteuning - Beheer & Support - uit met nieuwe diensten. Klanten kunnen nu rekenen op verder geoptimaliseerde ondersteuning. Daarnaast zijn er nieuwe beheerplatformen beschikbaar waar klanten ook 's avonds terecht kunnen bij een incident. Inmiddels maken de eerste klanten van Digacom al gebruik van de nieuwe supportopties.
"Deze uitbreiding van onze afdeling beheer & support sluit aan op de vraag van klanten naar meer opties voor hulp bij technische vragen over de door ons geleverde oplossingen en diensten", zegt Jasper van 't Wout, directeur van Digacom. "Met de nieuwe, gedreven medewerkers zijn we meteen goed van start gegaan en we verwachten dat deze stap een positief effect zal hebben op de verdere groei van ons bedrijf."
Elham Bahrami is bij Digacom benoemd tot Manager Beheer & Support. Zij heeft de taak op zich genomen om de uitbreiding van beheer & support in goede banen te leiden en verzorgt tevens het dagelijkse management van de afdeling. Voordat Elham bij Digacom in dienst kwam, was zij werkzaam als Support Manager bij een leverancier van glasvezeldiensten. Eerder was zij als projectmanager en productiemanager betrokken bij het digitaliseren van landelijke kranten en tijdschriften bij PayperNews, dochter van Holding Maatschappij De Telegraaf. Elham Bahrami: "Bij Digacom wil ik graag mijn capaciteiten en expertise op het gebied van planning, coördinatie en communicatie inzetten om het beheer en de ondersteuning van klanten verder te optimaliseren."
Jeroen Fokke (37) is sinds kort in dienst bij Digacom als beveiligingsspecialist. Jeroen is onder andere gespecialiseerd in ICT-beveiliging, van intrusion prevention tot firewalls, virusdetectie en spambestrijding. Hij heeft onder andere gewerkt bij Syntegra, waar hij expertise heeft opgedaan in het beheer van systemen en netwerken. Hij heeft verder veel ervaring opgedaan bij het MKB en in de bank- en verzekeringssector. Over zijn keuze om in dienst te treden bij Digacom, zegt Fokke: "Na lange tijd voor grote bedrijven te hebben gewerkt, heb ik bewust gekozen voor een flexibel bedrijf dat werkt met de nieuwste technieken op het gebied van communicatie en beveiliging."
Over Digacom
Digacom (www.digacom.nl) is een jong en dynamisch bedrijf, gespecialiseerd in de toepassing van de nieuwste technologieën op het gebied van (tele)communicatie, beveiliging en internet. Digacom combineert zijn kennis van traditionele telefonie- en beveiligingssystemen met knowhow van ICT technologieën van nu. De expertise concentreert zich vooral op geïntegreerde IP-oplossingen voor spraak, data en video. Sinds maart 2009 is Digacom onderdeel van BAM Techniek (www.bamtechniek.nl), specialist in het ontwerpen, realiseren, onderhouden en beheren van technische installaties voor zowel nieuwbouw- als renovatieprojecten in utiliteitsbouw, industrie, infrastructuur en woningbouw.