Trend forecast boek 20/20 Vision 2013>


Straight line thinking stops here

Delft, 20110330 -- 31 Maart 2011 verschijnt trendforecast boek 20/20 Vision 2013> In dit trendforecastboek geeft Oltmans van Niekerk een duidelijk beeld van de wereldwijde trends op cultureel, technologisch, economisch en maatschappelijk gebied. De trendanalyse, consumer insight en inspirerende product concepten bieden een duidelijke leidraad voor de toekomstvisie en strategie van bedrijven. 20/20 Vision 2013> laat een wereld in beweging zien. We zullen moeten leren denken als een rivier, om vloeiend en zoekend onze weg te vinden naar een positieve toekomst waar aanpassingsvermogen en los laten centraal staan.

20/20 Vision maakt de toekomst tastbaar en geeft zicht op welke waardes en houdingen richting geven aan de consument van morgen. Het is een onmisbare bron van informatie en inspiratie voor iedereen die zich bezighoudt met design, marketing en reclame.

20/20 Vision verschijnt eenmaal per jaar en is te bestellen via info@oltmansvanniekerk.nl en via onze internationale agenten.

Over Oltmans van Niekerk

Oltmans van Niekerk is een samenwerkingsverband van Liesbeth Oltmans (1970) en Els van Niekerk (1965). De visie van Oltmans van Niekerk is gebaseerd op een combinatie van grondig onderzoek, onderbouwde analyses, gezond verstand, een goed ontwikkelde intuïtie en jarenlange ervaring op het gebied van concept en product ontwikkeling. OvN biedt bedrijven ondersteuning door middel van Future workshops, research- en concept-ontwikkeling op maat en trend presentaties.

Tot de klantenkring van Oltmans van Niekerk horen onder andere Unilever, Philips, Nokia, Sony Ericsson, Nissan, Mercedes Benz, Starbucks, Akzo Nobel en H&M.

Oltmans van Niekerk