LUMA logo
Polk levert Luma-platform aan wereldwijde klanten
Vooraanstaande automerken profiteren met Polk/Luma-aanbod van gepersonaliseerde marketingmogelijkheden
Rotterdam, 31 maart 2011 -
Het gezamenlijke aanbod van Polk en Luma stelt klanten in staat om de krachtige data- en personalisatiemogelijkheden van Luma te gebruiken voor het verbeteren van klantloyaliteit en verkoopprogramma's. Dit zijn bijvoorbeeld programma's om kopers van een nieuwe auto te binden aan een dealer.
Het gebruikersvriendelijke end-to-end
"De data-intelligentie en de automotive intelligentie van Polk maken deze partij een ideale wereldwijde partner voor Luma", zegt Kristof Vereenooghe, CEO van Luma International. "We zijn verheugd met deze partij als partner en werken graag samen met Polk om de automotive bedrijven in de Verenigde Staten en Europa te bedienen."
"Polk-klanten en hun dealers kunnen dankzij het Luma-platform meer gepersonaliseerde marketinguitingen van hoge kwaliteit creëren dan ooit mogelijk was", zegt Michael Osaer, vicepresident Productmanagement van Polk. "We kijken er dan ook naar uit om de gezamenlijke oplossingen aan te bieden aan meer klanten." Polk werkt met vrijwel elke wereldwijde automaker en is een autoriteit op het vlak van informatie- en marketingdiensten voor constructeurs en hun dealers.
####
Over Polk
Polk is leverancier van informatie- en marketingoplossingen voor de automotive sector. Het bedrijf verzamelt en interpreteert wereldwijde data en biedt diepgaande expertise op het gebied van automotive business om klanten inzicht te bieden in hun marktpositie, trends te identificeren en te bouwen aan de merkloyaliteit. Daarnaast ondersteunt Polk bij het zoeken naar new business en het bereiken van concurrentievoordeel. Polk helpt autoproducenten en -dealers, aftermarket-bedrijven, financiële dienstverleners en verzekeraars, advertentiebureaus, mediabedrijven, consultancybureaus, marktonderzoekbureaus en overheidsinstellingen bij het nemen van beter gefundeerde beslissingen. Het niet-beursgenoteerde bedrijf heeft zijn hoofdkantoor in Southfield, Michigan (Verenigde Staten) en opereert in Australië, Canada, China, Japan, Zuid-Korea, de Verenigde Staten, Frankrijk, Duitsland, Spanje en het Verenigd Koninkrijk. Voor meer informatie:
Over Luma International
Luma International is in 2009 opgericht en biedt een end-to-end SaaS-marketingplatform dat marketing en sales ondersteunt. Middelgrote en grote bedrijven, zoals Toyota, Mercedes-Benz, Coca-Cola, Bacardi en P&V, creëren met het platform on demand gepersonaliseerd marketingmateriaal. Hierdoor besparen ze kosten en stimuleren ze de verkoop. Met deze oplossing ondersteunen bedrijven hun sales- en marketingafdeling en vergroten ze de lokale marketingflexibiliteit, terwijl ze de merkwaarden behouden. Luma International heeft vestigingen in Rotterdam, Antwerpen, Parijs en Redwood Shores (Verenigde Staten). Voor meer informatie:
Ingezonden persbericht