Qurius NV
.NET Integratie Klanten Partners Portals Sitecore
Qurius start opdracht bij Telefoongids
Zaltbommel, 31 maart 2011 - Qurius en De Telefoongids & Gouden Gids
kondigen met trots aan dat zij een innovatieve klantenservice portal
bouwen. De portal heeft als doel de klanten van De Telefoongids &
Gouden Gids, voornamelijk het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf, 24
uur per dag optimaal te kunnen bedienen. Hiermee wil De Telefoongids en
Gouden Gids werken aan het verhogen van haar klanttevredenheid.
De papieren Telefoongids wordt nog altijd door 3,7 miljoen gebruikers
geraadpleegd echter, de digitale versie wordt tegenwoordig vele malen
vaker gebruikt. De Telefoongids & Gouden Gids is één van de tien best
bezochte websites van Nederland. Dankzij de meest complete en
relevante database van bedrijven, personen en diensten van Nederland en
de sterke merknaam verbindt De Telefoongids iedere dag mensen en
bedrijven.
Om haar leidende positie te waarborgen wil De Telefoongids & Gouden
Gids zijn klanten, hoofdzakelijk adverteerders uit het Nederlands
Midden- en Kleinbedrijf, zo goed mogelijk bedienen. Qurius ontwikkelt
daarom voor De Telefoongids & Gouden Gids een platform gebaseerd op
Sitecore en .Net en integreert dit met het bestaande
bedrijfsadministratiesysteem. Hiermee krijgt de klant straks online
toegang krijgen tot al hun contractinformatie, facturen en
correspondentie.
"Het Midden- en Kleinbedrijf vraagt om steeds snellere en effectieve
online dienstverlening. De Telefoongids & Gouden Gids speelt daarop in
met een klantvriendelijk online klanten platform waar diensten en
producten 24 uur per dag beschikbaar zijn," aldus Erik Voskuijl, De
Telefoongids. "Door onze klanten altijd (online) toegang tot
belangrijke informatie te bieden, draagt De Telefoongids & Gouden Gids
bij aan hun efficiëntieslag en ondersteunt ze daarmee in hun groei."