Qurius NV

.NET Integratie Klanten Partners Portals Sitecore

Qurius start opdracht bij Telefoongids

Zaltbommel, 31 maart 2011 - Qurius en De Telefoongids & Gouden Gids kondigen met trots aan dat zij een innovatieve klantenservice portal bouwen. De portal heeft als doel de klanten van De Telefoongids & Gouden Gids, voornamelijk het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf, 24 uur per dag optimaal te kunnen bedienen. Hiermee wil De Telefoongids en Gouden Gids werken aan het verhogen van haar klanttevredenheid.

De papieren Telefoongids wordt nog altijd door 3,7 miljoen gebruikers geraadpleegd echter, de digitale versie wordt tegenwoordig vele malen vaker gebruikt. De Telefoongids & Gouden Gids is één van de tien best bezochte websites van Nederland. Dankzij de meest complete en relevante database van bedrijven, personen en diensten van Nederland en de sterke merknaam verbindt De Telefoongids iedere dag mensen en bedrijven.

Om haar leidende positie te waarborgen wil De Telefoongids & Gouden Gids zijn klanten, hoofdzakelijk adverteerders uit het Nederlands Midden- en Kleinbedrijf, zo goed mogelijk bedienen. Qurius ontwikkelt daarom voor De Telefoongids & Gouden Gids een platform gebaseerd op Sitecore en .Net en integreert dit met het bestaande bedrijfsadministratiesysteem. Hiermee krijgt de klant straks online toegang krijgen tot al hun contractinformatie, facturen en correspondentie.

"Het Midden- en Kleinbedrijf vraagt om steeds snellere en effectieve online dienstverlening. De Telefoongids & Gouden Gids speelt daarop in met een klantvriendelijk online klanten platform waar diensten en producten 24 uur per dag beschikbaar zijn," aldus Erik Voskuijl, De Telefoongids. "Door onze klanten altijd (online) toegang tot belangrijke informatie te bieden, draagt De Telefoongids & Gouden Gids bij aan hun efficiëntieslag en ondersteunt ze daarmee in hun groei."