Consumentenbond
T-Mobile klantonvriendelijk na storing
* 29 maart 2011 02:00
Ongeveer 2 miljoen klanten van T-Mobile zijn maandag 28 maart getroffen
door een grote storing. Consumenten konden een groot deel van de dag
niet bellen, gebeld worden, internetten of sms'en. De reactie van
T-Mobile stelt de Consumentenbond teleur. Een minder overhaast en
klantvriendelijker gebaar is meer op z'n plaats.
De circa 9 uur durende storing bij T-Mobile was volgens de provider een
eenmalig incident dat diep in de systemen plaatsvond. Volgens de
provider was de storing te kort voor algehele compensatie. T-Mobile
vindt dat er sprake is van overmacht en vindt compensatie niet op zijn
plaats. De Consumentenbond vindt dit ondoordacht en is van mening dat
er tussen niets en volledige compensatie nog allerlei klantvriendelijke
mogelijkheden liggen.
Twitter protest
Op de website van T-Mobile staat sinds 15:00 uur een uitleg op de
storingspagina van T-Mobile. De Consumentenbond wil dat T-Mobile bij
een storing, die zoveel klanten raakt, klanten tegemoet komt. Vind jij
dit ook? Maak dit kenbaar via Twitter #TMobilewaarblijftmngeld.