Mexon Technology kondigt unieke OGC certificatie aan voor iET ITSM


Leusden, 20110324 -- Mexon Technology kondigt aan dat haar leverancier iET Solutions, een marktleidende softwareproducent op het gebied van IT Service Management en Software Asset Management oplossingen, als eerste en enige leverancier de OGC certificatie voor 12 ITIL processen heeft behaald. iET Solutions is de eerste ITSM softwareleverancier met zowel de OGC als de PinkVerify 3.1 certificering.

iET ITSM heeft met succes de OGC ITIL V3 assesment behaald met Gold en Silver certificeringen. Deze certificering is afgegeven door de APM Group, een toonaangevende accreditatie en certificatie organisatie die internationaal erkend wordt door overheidsinstanties en de officiële accreditor van de Office of Government Commerce (OGC). iET ITSM werd ook al beoordeeld en gecertificeerd met PinkVerify 3.1 criteria voor twaalf ITIL-processen. iET Solutions is de eerste ITSM softwareleverancier met zowel de OGC als de PinkVerify 3.1 certificering.

"Met ongeveer 80 andere ITSM leveranciers in de markt, zijn organisaties voortdurend op zoek naar manieren om zich te onderscheiden. Officiële wereldwijde certificeringen, zoals het OGC en PinkVerify, zijn een perfecte oplossing. Dit zijn onafhankelijke organisaties die gedurende een lange periode deze producten testen en een verslag uitbrengen over de vraag of het product doet wat de leverancier beweert", aldus Walter Elliot, President en CEO van iET Solutions. "iET ITSM 5.1 biedt twaalf ITIL V3 processen die zijn geverifieerd door zowel de OGC en PinkVerify 3.1 en veelvuldig in gebruik is bij onze klanten. Dit is iets waar we zeer trots op zijn."

Volgens de APM Group voldoet iET ITSM 5.1 aan de Gold én Silver Proces Compliant kwalificaties voor twaalf ITIL-processen.

ITIL Process Compliant Gold niveau

  • Incident Management

  • Problem Management

  • Change Management

  • Service Asset & Configuration Management

  • Service Level Management


ITIL Process Compliant Silver niveau

  • Request Fulfillment

  • Knowledge Management

  • Release & Deployment Management

  • Service Portfolio Management

  • Service Catalog Management

  • Event Management

  • Availability Management



iET Solutions biedt de meest flexibele en uitgebreide out-of-the-box IT Service Management (ITSM) oplossing van deze industrie en is eveneens beschikbaar als SaaS oplossing. IET ITSM is volledig geïntegreerd, uiterst configureerbaar en schaalbaar en voorziet daardoor in de behoefte van iedere organisatie. Met additionele modules voor ITIL proces analyse en optimalisatie, Smartphone,CTI integratie en software asset management, biedt iET Solutions de meest complete oplossingen voor het continu verbeteren van de dienstverlening.

Mexon Technology