FloraHolland
Door profilering hogere marge: marketingtraining op 24 maart
FLORAHOLLAND, 3 maart 2011 (persbericht) - Op donderdag 24 maart
organiseert FloraHolland voor aanvoerders de marketingtraining `Door
profilering hogere marge'. In de huidige markt wordt het steeds
belangrijker voor aanvoerders om hun bedrijf, product of collectie te
onderscheiden van de massa. Met een onderscheidend assortiment kan men
vaak een hogere marge realiseren en de aandacht van de klant
vasthouden. Het is één van de oplossingen voor het realiseren van een
beter rendement. Tijdens deze marketingtraining krijgen aanvoerders
tips en handvatten waarmee zij zelf aan de slag kunnen.
De training vindt plaats bij FloraHolland Naaldwijk van 13:00 tot 17:00
uur. Leden van de coöperatie betalen voor de training 195 euro;
niet-leden betalen 245 euro. Aanvoerders kunnen zich tot en met 18
maart aanmelden via www.floraholland.com/florahollandcollege.
Verkooppositie versterken via FloraHolland College
De marketingtraining `Door profilering hogere marge' wordt
georganiseerd vanuit het FloraHolland College. Het FloraHolland College
is het kenniscentrum van de sierteeltsector.
Ondernemers en medewerkers uit de sector verbreden met de verschillende
opleidingen, workshops en studiereizen van het college hun marktkennis
en kunnen hiermee hun verkooppositie versterken. Meer informatie en het
opleidingsprogramma van 2011 is te vinden op
www.floraholland.com/florahollandcollege.
Bij de foto: Producten die zich onderscheiden van de massa