Ingezonden persbericht



---



fashioncheque gestart met omvangrijke reclamecampagne Amsterdam, 23 maart 2011 Niemand kan er meer omheen; fashioncheque is dé grootste modecadeaubon van Nederland! 14 maart is fashioncheque via de radio een grootse reclamecampagne gestart om de modecadeaubon officieel te introduceren aan Nederland. 25 maart wordt de campagne uitgebreid naar televisie en outdoor media. In de radio- en televisiecommercials tipt presentator Winston Gerschtanowitz heel Nederland over de verkooppunten van het nieuwe, leukste modecadeau. Vanaf 25 maart zal fashioncheque niet alleen een maand lang te zien zijn tijdens de reclameblokken van RTL, maar ook op talloze billboards die worden opgehangen op de beste shoppinglocaties van Nederland. fashioncheque's radiocommercial is al dagelijks te horen op Q-Music, Radio Veronica en Sky Radio. Over fashioncheque fashioncheque is de meest fashionable cadeaucheque van Nederland. Het is de leukste manier om fashion cadeau te krijgen en cadeau te geven. Van avondkleding tot jeans en van accessoires tot schoenen; fashioncheque is er voor iedere maat en smaak en is te besteden bij kleine én grote ketens in ieder segment en bij boetieks. De giftcard kent waardes van 20, 50 of 100. De giftcards worden verkocht bij aangesloten modewinkels, TNT postkantoor en op de webshop via www.fashioncheque.com

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met FUSE - Publicity, Communication & Entertainment Meike Heynens, De Lairessestraat 141, 1075 HJ Amsterdam T +31 (0)20 622 89 98 E meike@fuse-communication.com W www.fuse-communication.com Follow us via www.twitter.com/wearefuse






---- --