Persberichten

EDG Media neemt Studie Beurs van VNU Exhibitions Europe in licentie

Publicatiedatum: 22-03-2011

EDG Media heeft de Studie Beurs van beursorganisator VNU Exhibitions Europe in licentie genomen en is hiermee verantwoordelijk voor het concept, de volledige organisatie, bezoekerswerving en exposantenproposities. VNU Exhibitions Europe neemt een adviserende positie in. De Studie Beurs vindt plaats op 13, 14 en 15 oktober 2011 in Jaarbeurs Utrecht.

Erik Trimp, directeur van de EDG Holding, over deze samenwerking: "EDG Media verbindt de hele onderwijsketen van professionals, ouders en leerlingen en wil hen met relevante informatie verder helpen. Ons motto: 'van Informatie naar Interactie' past perfect bij het medium beurs. Door onze marktspecifieke kennis en nauwe betrokkenheid bij alle partijen in het veld zijn wij ervan overtuigd dat wij de Studie Beurs de toonaangevende positie kunnen geven die het verdient."

John van der Valk, directeur Beurzen en Cross Media van VNU Exhibitions Europe: "EDG Media is al jaren een sterke mediapartner van VNU Exhibitions Europe. Wij werken goed samen en deze licentieovereenkomst is daar een voortzetting van. VNU Exhibitions heeft alle vertrouwen in EDG Media en in een succesvolle voortzetting van de Studie Beurs."

Over EDG Media
EDG Media is het mediabedrijf voor het onderwijs. Met een uitgekiende, multimediale mix van activiteiten richt zij zich sinds 1992 op een relevante informatievoorziening in het Nederlandse onderwijs. In 2010 verwierf EDG Media Uitgeverij Perspectief van Malmberg.

Over VNU Exhibitions Europe
"We create inspiring and profitable engagements between people", VNU Exhibitions Europe brengt ontmoetingen tot stand die leiden tot waardevolle relaties en salescontacten. Zij doet dit middels een marktleidend pakket van vak- en consumentenbeurzen, Strategie Summits en een groeiend aantal online en databasemarketing activiteiten.


Noot voor de redactie (