Hilton HHonors Onthult Nieuwe Merkidentiteit en Wereldwijde Advertentiecampagne

Het loyaliteitsprogramma van Hilton Worldwide laat deelnemers ervaringen beleven die het waard zijn om gedeeld te worden

MCLEAN, Va.--(BUSINESS WIRE)-- 20110317 --

Vandaag de dag zijn reizigers op zoek naar meer dan alleen een bestemming – ze willen adembenemende, onvergetelijke en inspirerende ervaringen beleven, die het waard zijn om gedeeld te worden. Hilton HHonors, het loyaliteitsprogramma voor de 10 afzonderlijke hotelmerken van Hilton Worldwide, erkent dit door een nieuwe wereldwijde merkidentiteit te lanceren en deelnemers méér te bieden dan alleen een beloning.

Hilton Worldwide lanceert een wereldwijd initiatief voor rebranding van zijn loyaliteitsprogramma, tezamen met een nieuwe, veelzijdige internationale advertentiecampagne gebouwd op het platform ‘Hilton HHonors, een wereld aan ervaringen die het waard zijn om gedeeld te worden.’ Anders dan bij advertenties voor traditionele reis- en loyaliteitsprogramma’s beschrijft het online, afgedrukte en in het openbaar gebruikte advertentiemateriaal reiservaringen via emotioneel meeslepende beelden en tot nadenken stemmende teksten. In plaats van zich alleen te richten op de bestemming of het verdienen van punten, concentreert HHonors zich op de onvergetelijke ervaringen die mensen tijdens hun reizen beleven, waarbij de hotels van Hilton Worldwide tegelijk dienen als de achtergrond van en de weg naar authentieke belevenissen.

“Hilton HHonors wil de manier waarop onze leden naar loyaliteitsprogramma’s kijken, veranderen”, aldus Jeff Diskin, senior- vicevoorzitter, global customer marketing, Hilton Worldwide. “Ons doel is om de focus te verleggen van het verdienen van punten naar het creëren van herinneringen, zodat het programma niet meer alleen functioneel is, maar meer gericht is op de gevoels- en ervaringsaspecten van reizen.”

Na jarenlang een ondersteunende rol in het portfolio van Hilton Worldwide te hebben gespeeld, is nu het moment gekomen om een nieuwe identiteit aan het loyaliteitsprogramma te geven. “Het verhaal van Hilton HHonors is één van de grootste, onbekende verhalen in deze branche”, aldus Paul Brown, voorzitter global brands voor Hilton Worldwide. “Het wordt tijd dat we met dit programma ons verhaal doen op een manier die, naar wij hopen, boeiend en onderscheidend is.” Het Hilton HHonors programma heeft de afgelopen jaren een zeer grote groei doorgemaakt: het aantal inschrijvingen is met 16,6 procent toegenomen. Momenteel heeft het programma een recordaantal leden, 27 miljoen, van wie meer dan 2,5 miljoen in 2010 lid werden.

Het adverteren en de marketing van het nieuwe loyaliteitsprogramma zijn onderdeel van de voortdurende inspanning die Hilton Worldwide levert om de onderneming tot een eenheid te maken en door reizigers wereldwijd als één merk te worden beschouwd. Het ontwerpen van de nieuwe merkidentiteit en de advertentiecampagne werden beheerd door Publicis New York en de nieuwe advertenties zullen wereldwijd verschijnen in landen zoals de Verenigde Staten, Turkije, China, het Verenigd Koninkrijk en Italië.

Over Hilton HHonors

Hilton HHonors, het prijswinnende loyaliteitsprogramma voor de tien afzonderlijke hotelmerken van Hilton Worldwide, eert zijn 27 miljoen leden door hen de verdiende punten te laten omruilen voor ervaringen die het waard zijn om gedeeld te worden. Naast de mogelijkheid om Hhonors punten in te ruilen voor extra hotelverblijven kunnen HHonors-leden hun punten gebruiken voor unieke ervaringen, producten en pakketreizen, liefdadigheidsbijdrage doen en nog veel meer. Ook is HHonors het enige loyaliteitsprogramma dat ‘Points & Miles’ en ‘No Blackout Dates’ aanbiedt in meer dan 3600 hotels, waaronder de deelnemende hotels van Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton en Hilton Grand Vacations. Het lidmaatschap van HHonors is gratis en reizigers kunnen zich online aanmelden op HiltonHHonors.com.

Over Hilton Worldwide

Hilton Worldwide is ‘s werelds meest toonaangevende hospitality-bedrijf. Het bestrijkt alle aspecten van de accommodatiesector, van luxueuze full-service hotels en resorts tot suites voor langere verblijven en middenklasse hotels. Al 92 jaar biedt Hilton Worldwide zakelijke reizigers en vakantiegangers de beste accommodaties, dienstverlening, faciliteiten en prijs-kwaliteitverhouding. Het bedrijf richt zich via zijn wereldwijde merken op het voortzetten van zijn traditie: het bieden van de beste ervaring aan gasten. De merken van Hilton Worldwide omvatten meer dan 3600 hotels en 600.000 kamers in 82 landen, waaronder. Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton en Hilton Grand Vacations. Ook beheert het bedrijf Hilton HHonors®, een loyaliteitsprogramma van wereldklasse. Ga voor meer informatie over Hilton Worldwide naar http://www.hiltonworldwide.com/.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Hilton Worldwide
Scott Carman, +1 703-883-5803

scott.carman@hilton.com