Gemeente Het Bildt
Beleidsregels briefadres ter inzage
16-03-2011 14:02
Burgemeester en wethouders van het Bildt maken op basis van de Algemene wet
bestuursrecht bekend, dat zij op 18 januari 2011 beleidsregels voor het
hebben van een briefadres hebben vastgesteld.
Deze beleidsregels zijn ter uitvoering van de artikelen 49 en 65 tot en
met 70 van de Wet gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens.
De beleidsregels treden in werking op de eerste dag na deze
bekendmaking.
Elke inwoner van Nederland wordt ingeschreven in de gemeentelijke
basisadministratie persoonsgegevens. Wanneer u tijdelijk geen woonadres
heeft, kunt u zich inschrijven op een briefadres. Een briefadres is
niet alleen een adres waar post aankomt, maar waar ook zorg wordt
gedragen dat de post betrokkene bereikt.
De aangifte van een briefadres wordt altijd gedaan in de gemeente waar
het briefadres zich bevindt. De gemeente controleert de aangifte. Een
briefadres wordt in de gemeente het Bildt voor de duur van maximaal 6
maanden.
Het hebben van een briefadres is dus altijd tijdelijk.
De beleidsregels briefadres gemeente het Bildt liggen vanaf heden voor
een ieder ter inzage bij de balie van het gemeentehuis.
U kunt de beleidsregels ook hier downloaden>>
---