Dinsdag 15-3: Is everything media? Get inspired!!
Inspiratie is een belangrijk onderdeel in ons dagelijks werk. Waar haal
je inspiratievandaan en hoe gebruik je die om tot the Big Idea te
komen? Ieder afzonderlijk betekenen media en creatie weinig. Er is een
Big Idea nodig om tot een goed eindresultaat te komen.
Omdat we altijd onder tijdsdruk staan, komt daar in de praktijk weinig
van en kiezen we keer op keer voor de gekende en gebaande paden. Maar
de kwaliteit van communicatie hangt natuurlijk niet af van de boodschap
of van het kanaal, maar van een intelligente combinatie van die
factoren. Op dinsdag 15 maart stellen we onze vastgeroeste patronen ter
discussie en bieden we andere inzichten en perspectieven. We nodigen je
van harte uit om deze inspiratiesessie bij te wonen .
De middag wordt geleid door Frederique de Jong, presentator van onder
andere Mediazaken bij BNR. Eerste spreker is kaartenman Gejus van
Diggele, freelance marketingcommunicatiespecialist. Hij gaat ons laten
zien dat het toch echt gaat om de emotie/boodschap die de waarde van
media bepaalt. Dit doet hij aan de hand van zijn grote verzameling
hergebruikte speelkaarten. Irene Koel, oprichter en owner van BLOEI
creative innovations, laat aan de hand van een aantal cases zien hoe je
tot relevantie en uniciteit komt door net wat anders te kijken naar de
werkelijkheid. En Eugene Roorda tenslotte, wie kent deze duider en
provocateur niet, verzorgt de afsluiting van de middag met een snedige
column.
Mis deze inspirerende middag niet en kom je laten verrijken! We zien je
graag dinsdag 15 maart a.s. om 16.00 uur in het Coolbrands House, in
Amsterdam.
Fijn is dat Yellowbrick jouw parkeergeld betaalt! Geen gedoe met
chipknip, kleingeld of een kentekenautomaat. Het enige wat je hoeft te
doen is je kenteken en de zonecode van de dichtstbijzijnde
parkeerautomaat te onthouden tot je binnen bent. Het Yellowbrickteam
zit bij de ingang van het CoolBrandsHouse en regelt de rest.
Klik hier om je aan te melden.
Zie het origineel
Media Werkgroep