Ingezonden persbericht


Hoe je klachten over reisorganisaties wel opgelost worden


. QQLQ.nl schudt reisorganisaties wakker om klachten op te lossen


. Corendon, Neckermann en D-Reizen hoogste klachten oplossingspercentage op QQLQ.nl

QQLQ.nl maakt het consumenten gemakkelijk om een bedrijf wakker te schudden. Via het online meldpunt worden bedrijven en consumenten met elkaar in contact gebracht om klachten naar tevredenheid op te lossen. Wanneer je op QQLQ.nl een klacht achterlaat geeft het bedrijven de kans om je persoonlijk te benaderen met een oplossing, een nieuwe manier van service verlenen. Sinds de start in 2010 zijn er al 50.000 klachten gemeld, waarvan 75% werd opgelost. De meeste meldingen hebben betrekking op telecomproviders, verzekeraars, retail en reisorganisaties.

Met het oog op de vakanties is QQLQ.nl een effectieve manier om je klacht onder de aandacht te brengen van een reisorganisatie. Het afgelopen jaar bijvoorbeeld waren het Corendon, Neckermann en D-Reizen die op deze manier gemiddeld 75% van de klachten oppikten en de klant benaderden om tot een goede oplossing te komen. Na het lezen van de klacht nemen zij persoonlijk contact op met hun klant en gaan aan de slag om een oplossing te bieden. Voor bedrijven een nieuwe manier van service, voor klanten een teken dat zij gehoord worden.

Wil je zien welke reisorganisaties actief bezig zijn met het oplossen van klachten, klik dan hier.

Over QQLQ.nl
QQLQ.nl is een online platform dat de communicatie tussen consumenten en bedrijven wil verbeteren. Sinds de start in 2010 zijn er ruim 50.000 klachten gemeld, gericht aan oa telecomproviders, verzekeraars, reisorganisaties, supermarkten en retail organisaties. QQLQ.nl heeft als doel zowel consumenten als bedrijven te helpen bij het verwerken van een klacht, compliment of suggestie. Dit jaar zullen er naar verwachting 30.000 klachten worden opgelost met behulp van QQLQ.nl.