Uitgeverij BCM marktleider informatievoorziening Het Nieuwe Werken


Uitgeverij Blue Curve Media marktleider informatievoorziening Het Nieuwe Werken

Nieuw-Vennep, 20110314 -- Door de overname van Het Nieuwe Werken Blog wordt Blue Curve Media marktleider op het gebied van de informatievoorziening rondom het thema “Het Nieuwe Werken”. Eerder was website Werken 2.0 al toegevoegd aan haar portfolio. Bovendien zal door een partnership met de Free Media Group de marketingkracht van Blue Curve Media substantieel toenemen.

Op Het Nieuwe Werken Blog delen meer dan zestig deskundigen uit diverse disciplines hun inzichten, ervaringen en kennis over Het Nieuwe Werken. Het blog is een interessante online ontmoetingsplek voor iedereen die zich professioneel met dit onderwerp bezighoudt of er meer over wil weten. Het Nieuwe Werken blog heeft een grote en actieve community van lezers, een zeer sterke positie in zoekmachines en is in januari van dit jaar succesvol gestart met haar eerste Masterclass over Het Nieuwe Werken in samenwerking met bITa Center.

Uitgever Reinier Willems: “Het Nieuwe Werken Blog is een kwaliteitscommunity waar de pioniers op het gebied van Het Nieuwe Werken hun kennis en mening delen met de lezers. Haar activiteiten en het partnership met de Free Media Groep sluiten naadloos aan bij de doelstellingen van Blue Curve Media om versneld te kunnen groeien als cross mediale B2B uitgeverij.”

Medio 2010 lanceerde Blue Curve Media haar eerste website: CloudTools, een onafhankelijk platform over online software (SaaS) met reviews, overzichten en interviews in voor iedereen begrijpelijke taal. Online software is een belangrijk onderdeel van digitale mobiliteit en facilitator van Het Nieuwe Werken.





Ingezonden persbericht