Gemeente Sluis
Gemeente onderzoekt klanttevredenheid
Regelmatig heeft u te maken met de gemeente. U heeft bijvoorbeeld een
vergunning, een rijbewijs of een uitkering nodig. U wordt dan zo goed
en zorgvuldig mogelijk geholpen.
De gemeente wil graag weten hoe tevreden u bent over deze
dienstverlening. Welke mening u ook heeft, deze is voor de gemeente erg
belangrijk. Als wij weten wat we goed doen en waar er in uw ogen ruimte
voor verbetering is, kunnen we u nog beter helpen. Daarom houdt de
gemeente van maandag 14 tot en met vrijdag 18 maart een
klanttevredenheidsonderzoek. Wij stellen het op prijs als u hieraan
wilt meewerken, want zo helpt u de dienstverlening te verbeteren.
Als u in de week van maandag 14 tot en met vrijdag 18 maart het Klanten
Contact Centrum KCC) bezoekt, kunt u benaderd worden voor het
klanttevredenheidsonderzoek. Het onderzoek wordt uitgevoerd door
enquêteurs van TNS NIPO en duurt ongeveer 5 à 10 minuten . De
bescherming van de persoonsgegevens is gewaarborgd. De resultaten
worden ook vergeleken met andere gemeenten waar hetzelfde onderzoek
wordt uitgevoerd. Op die manier wordt duidelijk hoe u op dit moment
denkt over de dienstverlening. Daaruit kan de gemeente verbeterpunten
afleiden. De resultaten van het onderzoek geven inzicht in de
verbeteringen ten opzichte van vorig jaar toen ook een
klantentevredenheidsonderzoek werd uitgevoerd.
Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!