Gemeente Sluis


Gemeente onderzoekt klanttevredenheid

Regelmatig heeft u te maken met de gemeente. U heeft bijvoorbeeld een vergunning, een rijbewijs of een uitkering nodig. U wordt dan zo goed en zorgvuldig mogelijk geholpen.

De gemeente wil graag weten hoe tevreden u bent over deze dienstverlening. Welke mening u ook heeft, deze is voor de gemeente erg belangrijk. Als wij weten wat we goed doen en waar er in uw ogen ruimte voor verbetering is, kunnen we u nog beter helpen. Daarom houdt de gemeente van maandag 14 tot en met vrijdag 18 maart een klanttevredenheidsonderzoek. Wij stellen het op prijs als u hieraan wilt meewerken, want zo helpt u de dienstverlening te verbeteren.

Als u in de week van maandag 14 tot en met vrijdag 18 maart het Klanten Contact Centrum KCC) bezoekt, kunt u benaderd worden voor het klanttevredenheidsonderzoek. Het onderzoek wordt uitgevoerd door enquêteurs van TNS NIPO en duurt ongeveer 5 à 10 minuten . De bescherming van de persoonsgegevens is gewaarborgd. De resultaten worden ook vergeleken met andere gemeenten waar hetzelfde onderzoek wordt uitgevoerd. Op die manier wordt duidelijk hoe u op dit moment denkt over de dienstverlening. Daaruit kan de gemeente verbeterpunten afleiden. De resultaten van het onderzoek geven inzicht in de verbeteringen ten opzichte van vorig jaar toen ook een klantentevredenheidsonderzoek werd uitgevoerd.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!