90% vindt geur belangrijk bij schoonbeleving
Persbericht van CSU
>
Een frisse geur is heel belangrijk bij de beleving van schoon. Dat
bleek uit onderzoek van CSU onder honderden bezoekers van Vakbeurs
Facilitair. 90% van de ondervraagden vindt geur heel belangrijk bij
schoonbeleving. De ondervraagden vonden citroengeur het schoonst
ruiken.
Erwin Vos, Manager Marketing en Communicatie bij CSU: "We maken bij de
meeste schoonmaakwerkzaamheden gebruik van de microvezelmethode.
Hiermee beperken we de inzet van water en chemie. Het is
milieuvriendelijker en arbo-technisch verantwoord, maar er wordt geen
geur bij gebruikt. Een frisse geur is nog geen garantie voor een schone
omgeving, en in een schone omgeving hoeft het niet altijd schoon te
ruiken. Om tegemoet te komen aan klantenwensen, werken we samen met
SmartNose, expert op het gebied van geurbeleving. Met geurzuilen,
geurstrips of geurgranulaat voor de stofzuiger, wordt een frisse geur
op de locaties verspreid. Zo is een locatie niet alleen schoon, maar
wordt het ook zo beleefd!"
Over CSU
CSU is vanuit 30 vestigingen landelijk actief in schoonmaak. De
onderneming heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Den
Haag, Eindhoven en Rotterdam. CSU biedt werk aan ruim 11.000 mensen en
behoort tot de top drie van schoonmaakbedrijven in Nederland. CSU is in
de verkiezing Great Place to Work van 2004 t/m 2010 zeven maal op rij
onderscheiden als één van de Beste Werkgevers van Nederland. Daarnaast
won CSU de Diversiteits Top 50 en de European Pride Award, de prijs
voor de organisatie in Europa van wie de medewerkers het meest trots
zijn op hun baan, werk en bedrijf. CSU is partner van MVO Nederland en
baseert de verdere uitwerking van het MVO-beleid op de richtlijnen van
ISO 26000. Meer info op www.csu.nl.
*
Links:
http://www.csu.nl
Organisatie info:
CSU
Noot voor redacties
Noot voor de red
actie,
Razende Robot Reporter