Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Share the love for cooking
SOCIAL MEDIA CAMPAGNE NEFF GROOT SUCCES
Amsterdam, 10 maart 2011 - Neff ontwikkelde en lanceerde eind januari jl het social media platform "share the love for cooking' om een virtuele ontmoetingsplek te creeren voor kookliefhebbers. De campagne blijkt een succes. Via Facebook, Hyves en Twitter kunnen hobbykoks zich aansluiten bij de site waar ze allerhande praktische informatie kunnen vinden rondom koken en eten, maar ook leuke tools om vrienden voor een diner uit te nodigen of om hun eigen kookkwaliteit te testen.
SUCCES
In ruim een maand tijd heeft www.sharetheloveforcooking.nl 1000 fans op Facebook weten te vergaren. Deze groep blijkt zeer actief mee te willen praten over kooktips en adviezen die door ons worden gepost.
NEFF CHEFF
Elke twee maanden wordt een Neff Cheff geselecteerd die op basis van de "Ben jij een echte Cheff" kennisquiz de hoogste score heeft gehaald. De beste cheff krijgt een professionele kok aan huis die een diner voor 8 personen komt koken. Eind februari hadden al bijna 1000 mensen de quiz gespeeld(wat voor een deel weer andere mensen zijn dan de volgers op Facebook).
DEALERS ENTHOUSIAST
Martijn van Leeuwen, marketing manager bij Neff: "Social media past heel goed bij Neff dat echt een merk is voor hobbykoks die graag voor vrienden en familie koken. Het delen van je passie is het trefwoord. Dat onze campagne de doelgroep aanspreekt blijkt uit de grote hoeveelheid fans en volgers. Ook onze dealers zijn enthousiast over dit concept en verwijzen Neff klanten naar de site door middel van het winkelvloermateriaal", aldus Van Leeuwen.
De online promotiecampagne loopt de komende weken nog door.
www.sharetheloveforcooking.nl
www.neff.nl
Ingezonden persbericht