Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)

Nieuwe vlaggenlijn voor ambulante bloemenhandel

10/03/2011
Bloemen doen iets bijzonders met je. Ze ontroeren je of maken je blij. Ze geven je het gevoel dat je bijzonder bent of troosten je als je dat nodig hebt. Ze maken een gewone dag net wat mooier. Bloemenbureau Holland (BBH) en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) hebben speciaal voor de ambulante bloemenhandel een nieuwe, weerbestendige vlaggenlijn gemaakt om die boodschap op de markt onder de aandacht van de consument te brengen.

Ambulante bloemenhandelaren ontvangen medio maart een gratis exemplaar van de vlaggenlijn. De vlaggenlijn is gemaakt in samenwerking met de Centrale Vereniging Ambulante Handel (CVAH) en sluit aan op de campagne `Mooi hè... wat bloemen doen' van BBH.

Bloemistwinkeliers die de vlaggenlijn ook willen gebruiken, kunnen deze gratis aanvragen op www.flowercouncil.org, via MyMarketingShop (zolang de voorraad strekt).