Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD)
Nieuwe vlaggenlijn voor ambulante bloemenhandel
10/03/2011
Bloemen doen iets bijzonders met je. Ze ontroeren je of maken je blij.
Ze geven je het gevoel dat je bijzonder bent of troosten je als je dat
nodig hebt. Ze maken een gewone dag net wat mooier. Bloemenbureau
Holland (BBH) en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) hebben
speciaal voor de ambulante bloemenhandel een nieuwe, weerbestendige
vlaggenlijn gemaakt om die boodschap op de markt onder de aandacht van
de consument te brengen.
Ambulante bloemenhandelaren ontvangen medio maart een gratis exemplaar
van de vlaggenlijn. De vlaggenlijn is gemaakt in samenwerking met de
Centrale Vereniging Ambulante Handel (CVAH) en sluit aan op de campagne
`Mooi hè... wat bloemen doen' van BBH.
Bloemistwinkeliers die de vlaggenlijn ook willen gebruiken, kunnen deze
gratis aanvragen op www.flowercouncil.org, via MyMarketingShop (zolang
de voorraad strekt).