SWOCC: Klantinzicht: tijd voor een overzicht 10-03-11
Aanvang: 14:00
Wie: SWOCC
Waar: Het Trippenhuis (KNAW)
Introductie: SWOCC Wetenschap Praktijk Ontmoeting 'Klantinzicht: tijd
voor een overzicht'
Het zijn roerige tijden voor organisaties. De loyaliteit van klanten
neemt af, de concurrentie neemt toe en of dat allemaal niet erg genoeg
is, wordt de consument ook nog eens steeds mondiger. Nooit eerder was
het zo belangrijk de consument producten of diensten aan te bieden die
feilloos aansluiten bij diens behoeften en de belevingswereld. Het
gebruik van klantinzicht (dan wel consumer insight) is hierbij,
vanzelfsprekend, essentieel.
Hoewel het belang van klantinzicht alom wordt erkend, bestaat er over
het concept an sich nog altijd veel discussie. Want wat is klantinzicht
eigenlijk? Waar komt het vandaan? En hoe zorg je voor een succesvolle
toepassing ervan?
Op donderdag 10 maart 2011 presenteert SWOCC haar 55e publicatie
Klantinzicht: tijd voor een overzicht, waarin uiteen wordt gezet hoe
organisaties klantinzicht succesvol kunnen integreren in
bedrijfsprocessen en managementkeuzes. Auteurs van de publicatie,
Isabella Voskuyl (SWOCC) en Robert van Ossenbruggen (Procression),
openen de middag met een duo-presentatie waarin de belangrijkste
resultaten van het onderzoek naar de implementatie van klantinzicht
uiteen worden gezet. Peter van der Schouw (Brandddoctors) en Jacqueline
Smit (Microsoft) geven aansluitend hun praktijkreflectie op het
onderwerp.
programma
14:00 Ontvangst
14:30 Welkomstwoord door swocc directeur Piet Verhoeven
14:40 Robert van Ossenbruggen (Procression) & Isabella Voskuyl (SWOCC)
15:20 Pauze
15:50 Peter van der Schouw (Branddoctors)
16:15 Jacqueline Smit (Microsoft)
16:40 Vragenronde
17:00 Borrel
De bijeenkomst is exclusief toegankelijk voor de begunstigers van
SWOCC. U kunt zich voor deze bijeenkomst aanmelden door te mailen naar
info@swocc.nl Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en een
routebeschrijving. Voor vragen over deze WPO kunt u contact opnemen met
SWOCC, tel. 020 525 3590.
Media Werkgroep