Mitros


Gebiedspromotie Echt Overvecht werpt een nieuw licht op de wijk! 09 maart 2011
(Persberichten)

Mitros gaat samen met Portaal, Bo-Ex en de gemeente Utrecht de schouders onder de gebiedspromotie van Overvecht zetten. Overvecht staat niet altijd even positief bekend in Utrecht. Dat is niet terecht.

Veel Utrechters kennen de wijk slecht en weten daarom niet dat de wijk veel mooie plekken heeft. Zoals de prachtige parken of mooie nieuwe woningbouwprojecten, zoals Loevenhout aan de Einsteindreef. En aantrekkelijke nieuwe winkelcentra. De komende tijd worden al die mooie kanten van Overvecht door Mitros, Bo-Ex, Portaal en de gemeente meer in het zonnetje gezet. Ze krijgen een soort `keurmerk', een lampje met het embleem `Echt Overvecht'. Daarnaast laten we de sterke kanten van Overvecht zoveel mogelijk vertellen door mensen die er wonen, werken en/of op bezoek komen. We noemen hen de authentieke ambassadeurs, ze vertellen hun verhaal in brochures en de verschillende websites die er voor projecten in Overvecht zijn.

Vanaf 9 maart is een aparte website www.echtovervecht.nl actief die laat zien wat er allemaal in Overvecht te doen is. En dat is heel veel. Zo zijn er aparte buttons voor wonen, werken, winkelen, sporten, cultuur etc. Op die manier kun je snel zien hoeveel er te doen is in Overvecht.