Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
CBS Outdoor neemt Europanel contract in Eindhoven over van JCDecaux
Amsterdam, 8 maart 2011 - CBS Outdoor neemt per l oktober a.s. het Europanel contract in Eindhoven over van JCDecaux. CBS Outdoor vervangt de huidige reclamedragers door hoogwaardige, duurzame objecten, welke zowel reclame - als informatiedoeleinden dienen. Driekwart van de Europanel locaties zal CBS Outdoor voorzien van dubbelzijdige, roterende reclamevlakken. Het contract met de gemeente Eindhoven heeft een looptijd van ruim 5 jaar.
"De gehele stad Eindhoven zal op toplocaties worden voorzien van nieuwe vrijstaande Europanels op het populaire 2m2/abriformaat. CBS Outdoor was al de exploitant van de abri's in Eindhoven", aldus Managing Director Frank Hardenberg. "Dit perceel hebben we laten vallen ten gunste van het zeer kwalitatieve Europanel contract. Kiezen voor beide percelen genereert een overkill aan vlakken".
CBS Outdoor rust alle reclame - en informatiedragers uit met energiezuinige verlichting, voorzien van een dimunit. De buitenreclame- exploitant dimt tussen 00:00 - 06:00 uur alle objecten met 50 procent, wat een energiebesparing oplevert en vermindering van de CO2 uitstoot. De Europanels zijn voorzien van een GSM-module voor automatische SMS-berichtenservice in geval van storingen. CBS Outdoor kan hierdoor adequaat en snel anticiperen om de storing te verhelpen.
Met de overname van het Europanel contract voegt CBS Outdoor 750 commerciële vlakken toe aan haar portfolio.
Over CBS Outdoor
CBS Outdoor exploiteert buitenreclame op stadsmeubilair, zoals abri's, billboards, stationsreclame en bus- en tramreclame. Het portfolio strekt zich uit over meer dan driehonderd gemeenten. Voor de exploitatie van stationsreclame op perrons heeft CBS Outdoor een exclusief contract met de Nederlandse Spoorwegen. CBS Outdoor maakt deel uit van CBS Corporation.
Ingezonden persbericht