Philips
Philips lanceert nieuw portfolio consumentenproducten voor hoogwaardig
entertainment, thuis en onderweg
8 maart, 2011
Nieuwe range van onder andere 3D LED TVs, Home cinema systemen en Blu-ray
producten voor de ultieme bioscoop ervaring thuis
Amsterdam - Philips lanceert deze week zijn portfolio vooruitstrevende
consumentenproducten binnen de categorieën TV, Audio/Video en
Multimedia accessoires voor de ultieme entertainment beleving.
9000-serie Smart LED TV
Zo breekt Philips opnieuw met de traditie in het ontwerp van televisies
en brengt met de nieuwe 9000-serie een hoogstaande tv uit die een
ultieme meeslepende filmervaring biedt in Full HD 3D. De 9000-serie
Smart LED TV 2011 van Philips berust op dezelfde concepten als die de
reputatie hebben gemaakt van zijn voorgangers: precisie-engineering en
vooruitstrevende audiovisuele technologie, voor een dieper contrast,
een scherper detail en een vlotte weergave van de snelste actiebeelden.
De 3D Max-technologie kan twee miljard pixels per seconde verwerken, om
een perfecte helderheid en scherpte te garanderen.
Cinema 21:9 Gold Series
Ook maakt Philips de ultieme bioscoopbeleving beschikbaar voor een
groter publiek door zijn portfolio uit te breiden met de Cinema 21:9
Gold Series Smart LED TV. De nieuwe televisie Cinema 21:9 volgt op de
lancering van de Cinema 21:9 Platinum Series vorig jaar, de eerste
3D-televisie met bioscoopbeeldverhouding. De nieuwe Cinema 21:9 Gold
Series maakt het film kijken thuis in 3D op grote schaal mogelijk voor
consumenten, dankzij Easy 3D. De Cinema 21:9 Gold Series biedt een
comfortabele 3D-kijkervaring met scherpe beelden en een lage crosstalk.
Met behulp van een lichte passieve 3D-bril, gekoppeld aan het
vooruitstrevende 3D-gepolariseerde scherm van de Cinema 21:9 Gold
Series, zorgt Easy 3D voor een realistische 3D-beleving voor het hele
gezin én voor een aantrekkelijke prijs.
Van 2D naar 3D
Dit jaar brengt Philips op zijn portfolio van 3D-tv's een realtime
2D-naar-3D-conversie uit. Hierdoor kan je je volledige filmcollectie
(zelfs oude zwart-witklassiekers) naadloos op het scherm weergeven.
Smart TV
Als één van de meest vooraanstaande spelers op het gebied van
televisies met internetmogelijkheden toont Philips aan dat een tv meer
kan zijn dan gewoon een eenrichtingstoestel voor tv-uitzendingen en
films. De televisies die Philips dit jaar uitbrengt zijn voorzien van
één van de meest uitgebreide Smart TV-pakketten ooit en worden daarmee
bijzonder interactieve mediaportalen voor online content: je kunt
muziek, foto's en video's streamen vanaf je tablet pc, smartphone of
laptop, en programma's of films naar believen opslaan op je harddisk.
Smart TV van Philips is voortaan beschikbaar op de nieuwe Philips
televisies uit de series 6000, 7000, 8000, 9000, Cinema 21:9 Platinum
en Gold.
Het oor wil ook wat
Philips combineert twee van zijn meest succesvolle productlijnen,
SoundSphere en Fidelio, om muziekliefhebbers een ongeëvenaarde en
betrouwbare luisterervaring te bieden. De Philips Fidelio SoundSphere
dockingspeakers koppelen de indrukwekkende functionaliteit van het
Fidelio-portfolio van dockingspeakers aan de superieure
geluidskwaliteit van de Philips SoundSphere-technologie en AirPlay® om
een authentiek geluid voort te brengen terwijl je het toestel gewoon
vasthoudt.
Optimaal kijkplezier, ook onderweg
Philips combineerde zijn knowhow op het gebied van Blu-ray met zijn
ervaring als vooraanstaande speler in draagbare dvd-spelers voor de
introductie van de nieuwe Philips draagbare Blu-rayspeler. Ga je met
het vliegtuig, de trein of de auto op reis, of blijf je gewoon thuis?
De nieuwe draagbare speler van Philips staat steeds klaar voor
hoogwaardige entertainment.
Luister je graag onderweg naar muziek, maar begint je hoofdtelefoon na
een uur pijn te doen? Dan heeft Philips de perfecte oplossing. Het
nieuwe portfolio van volledig verstelbare FloatingCushions
hoofdtelefoons is ontworpen om zich perfect aan te passen aan de vorm
van je oren. Ze bieden je het comfort dat je nodig hebt om volledig te
kunnen opgaan in je muziek.
Voor alle persberichten van de nieuwe Philips producten bezoek:
www.philips.com/digitalnewscenter
---
Voor media vragen:
Philips Consumer Lifestyle
Saskia Maas, Senior Manager PR
T: 040 278 50 30
E: saskia.maas@philips.com
Voor consumentenvragen over Philips producten kunt u ons bereiken op
0800-0230076 (gratis) of via www.support.philips.com
---
Over Koninklijke Philips Electronics N.V.
Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een
onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg
en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven
van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende
onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting
integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte
oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en
behoeften van de klant en zijn merkbelofte van "sense and simplicity".
Philips heeft wereldwijd circa 119.000 werknemers in dienst, verspreid
over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 25.4 miljard in 2010 is
de onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg
en thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe
verlichtings-toepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk
welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van
Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en
mondverzorgingsproducten. Meer informatie over Philips vindt u
op www.philips.nl/nieuwscentrum.