Persbericht
Ervaren uitzendspecialist start als nieuwe franchiseondernemer bij Olympia op vestiging Den Haag Plein
4 maart 2011 - De Olympia-vestiging aan het Plein in Den Haag heeft sinds kort een nieuwe franchiseondernemer, René van Noort. Deze vestiging, die al sinds '88 actief is, zal vanwege de sterke groei in het afgelopen jaar, in maart verhuizen naar een nieuw pand aan de Turfmarkt in Den Haag. Van Noort concentreert zich in zijn marktbenadering op de overheid en het MKB.
René van Noort was 15 jaar werkzaam bij een andere grote uitzender voordat hij de overstap naar Olympia Uitzendbureau maakte. Hij heeft zo ruime ervaring opgedaan binnen de uitzendbranche. René bekleedde eerder functies van intercedent tot operationeel manager en van key account director tot verantwoordelijke voor de externe marketing en communicatie. Met zijn vestiging in Den Haag wil René bedrijven er bewust van maken dat het juist in deze tijd, nu de economie weer aantrekt, zeer gunstig is om met uitzendkrachten te werken. Veel bedrijven zijn zich nog niet bewust van het feit dat het een slimme optie is. De inzet van tijdelijk personeel of flexwerkers kan een ondernemer veel voordelen bieden waaronder een enorme besparing aan personeelskosten, flexibilisering van het personeelsbestand en risicoreductie bij het aannemen van nieuwe medewerkers.
"Na 15 jaar werkervaring binnen de uitzendwereld was het mijn droom om mijn opgedane kennis in een eigen onderneming te steken. Olympia bood mij hiervoor met haar franchiseformule een ideale mogelijkheid; het is dé ondernemersclub onder de uitzenders", zegt Van Noort. "Het feit dat bij Olympia alles in dienst staat van de klant spreekt mij erg aan. Veel organisaties zeggen dit, maar ik merk nu al dat dit hier ook echt gebeurt."
"Door zijn ruime ervaring binnen de uitzendbranche zijn wij er van overtuigd dat René in Den Haag succes zal boeken", zegt Jelle Bultsma, Algemeen Directeur van Olympia Uitzendbureau B.V. "René kiest voor Olympia omdat het een logische stap is in zijn ontwikkeling. Hij kent de markt van binnen en buiten en het ondernemerschap zit in zijn bloed. Vol passie gaat hij met de 'We love to work for you'-mentaliteit aan de slag in Den Haag. Olympia denkt namelijk graag actief mee met haar klanten en wil de snelste en kwalitatief de beste zijn."