ANP Pers Support vernieuwt....
maandag 28-02-2011
Persbericht van APS Agency
Alle persberichten als social media release.
ANP Pers Support vernieuwt. De nieuwe website toont elk persbericht dat wordt uitgestuurd door klanten voortaan als social media release. Zo worden de berichten die via ANP Pers Support worden verzonden makkelijk deelbaar via sociale netwerken. Het aanschrijven van journalisten bij toonaangevende media, vakbladen en lokale media - wat ANP Pers Support al tien jaar doet voor haar klanten - gaat dus in één moeite door met het omzetten in een voor social media bruikbare versie van het nieuws.
De nieuwe website www.perssupport.nl is vanaf dinsdag 1 maart actief. Het nieuws van klanten wordt in tekst, foto en video samengebracht met relevante bedrijfslinks en getoond op een aparte social media pagina, inclusief doorplaatsmogelijkheden naar onder meer LinkedIn, Facebook en Twitter.
Ook nieuw is de indeling van de diensten van ANP Pers Support, in Nederland, Wereldwijd en Support. In deze drie peilers zijn de producten en ondersteunende pr-diensten van ANP Pers Support ondergebracht. De nieuwe huisstijl maakt ANP Pers Support beter herkenbaar, onder meer door het toegevoegde icoon dat online gebruikt wordt als herkenningspunt voor distributie van persberichten en social media releases.
Alle persberichten werden al geplaatst op de Twitterfeed van ANP Pers Support www.twitter.com/anpperssupport. Door het toevoegen van hashtags, bepalen klanten zelf in welke doelgroep het nieuws wordt gelezen.
ANP Pers Support, een joint venture van persbureau ANP en PR Newswire, wereldmarktleider op het gebied van de verzending van persberichten, bestaat dit jaar tien jaar.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl