Netwerken in Amerika met Badge2Match


Licentie-overeenkomst voor afname interactieve badges van Badge2Match door Wizard Studios

Utrecht, 20110301 -- Op 28 februari 2011 heeft Badge2Match een belangrijke licentie-overeenkomst gesloten met Wizard Studios in de USA voor een waarde van meer dan $300.000,-. Wizard Studios neemt de interactieve badges van Badge2Match af en zet deze exclusief in Noord- en Midden Amerika in de markt. De interactieve badges zullen onder meer worden ingezet bij beurzen, corporate events en de immense dating markt.

Wizard Studios heeft vestigingen in Florida, New York City, Los Angeles en Puerto Rico en organiseert high-end events voor onder andere McDonalds, Pepsi Co, Walt Disney, Time Warner en Texaco. Wizard Studios is in 1990 opgericht door Russell Brumfield met als doel uitzonderlijke events te organiseren. Inmiddels heeft het duizenden events georganiseerd waaronder de 'American Sales Idol'.

De interactieve badges van Badge2Match sluiten uitstekend aan bij het motto van Wizard Studios om deelnemers van een event een unieke ervaring mee te geven.

CEO Russell Brumfield over de samenwerking met Badge2Match: "Ik ben altijd op zoek naar nieuwe technologieën die een event specialer kunnen maken. De interactieve badges leveren juist die toegevoegde waarde."

Badge2Match levert innovatieve netwerk diensten voor events, zoals de app2match en de interactieve netwerk badge die oplicht bij een match. Voor meer informatie, kijk op www.badge2match.com.

Badge2Match BV