Human Inference stelt Bert Jan ten Oever aan
Arnhem, 20110221 -- Human Inference, Europees marktleider op het gebied van datakwaliteitsoplossingen, heeft Bert Jan ten Oever (51) aangesteld als Business Development Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verdere uitbouw van het klantportfolio van Human Inference binnen de utilities- en telecommarkt. Het aantrekken van Bert Jan stelt Human Inference in staat om zowel direct als met partners een nieuwe groep van bedrijven te voorzien van een breed aantal datakwaliteitsoplossingen. Enerzijds worden de applicaties van Human Inference geïntegreerd in de applicaties van partners en anderzijds wordt het aanbod via Software-as-a-Service verder uitgebreid.
Bert Jan heeft ruim 25 jaar ervaring in de ICT-branche en bekleedde verschillende sales- en managementfuncties. Voor zijn start bij Human Inference was hij als Sales Manager Noordwest-Europa bij Bottomline verantwoordelijk voor het aansturen van het salesteam in deze regio. Bij QNH bekleedde Bert Jan de functie van directeur QNH Noordoost-Nederland en was hij verantwoordelijk voor de aansturing van deze business unit.
Bert Jan ten Oever: "Ik ben ervan overtuigd dat bedrijven, nu het economisch beter gaat, steeds meer gaan investeren in toepassingen die helpen een centraal en eenduidig klantbeeld te creëren. Juist hiermee kunnen zij het klantcontact verbeteren en nog meer rendement behalen. Human Inference is marktleider op het gebied van datakwaliteitsoplossingen en heeft bijzonder veel mogelijkheden om een nog stevigere positie te claimen. Het is daarom mijn doelstelling om het klantportfolio van Human Inference binnen de utilities- en telecommarkt verder uit te breiden en klanten te overtuigen van het nut van goede datakwaliteit voor de algehele bedrijfsvoering."
"De keuze om een Business Development Manager voor deze segmenten aan te nemen past uitstekend binnen de strategie van Human Inference om onze leidende positie in de grootzakelijke markt uit te breiden", aldus Wouter Kroon, VP Sales van Human Inference. "Bert Jan brengt een schat aan saleservaring mee en deze ervaring kan hij perfect inzetten bij het ondersteunen van klanten en partners bij het leveren van onze datakwaliteitsoplossingen."
Over Human Inference
Human Inference is marktleider op het gebied van oplossingen die de kwaliteit van contactgegevens verbeteren en vervuiling voorkomen. De software is gebaseerd op natuurlijke taalverwerking die gebruikmaakt van landspecifieke kennis. Daarnaast kunnen gegevens vanuit verschillende databronnen geïntegreerd worden.
Meer dan 250 bedrijven zetten de datakwaliteitsoplossingen van Human Inference in voor het bereiken van customer intimacy, operational excellence en compliance. Gegevens van hoogwaardige kwaliteit zijn een harde voorwaarde voor het bereiken en behouden van een eenduidig klantbeeld, voldoen aan regelgeving, opsporing van fraude en efficiënte zoekprocessen in call centers.
Naast het hoofdkantoor in Arnhem heeft Human Inference vestigingen in Engeland, Duitsland, België, Zweden, Denemarken en Spanje en vertegenwoordigingen in Frankrijk, Italië, Zwitserland en Oostenrijk. Human Inference software is in gebruik bij onder andere AEGON, Agentschap NL, Allianz, ANWB, Achmea, Center Parcs Europe, Ministerie van Justitie, Essent, Holland Casino, ING, KPMG, KPN, Nederlandse Spoorwegen, Telegraaf Media Group, TNT Post, Messe München, Ymere en Wehkamp. Voor meer informatie: www.humaninference.nl.
Ingezonden persbericht