Nieuwe campagne vkbanen.nl: banen met inhoud

21/02/2011 13:59

vkbanen.nl

Amsterdam, 21 februari Vandaag start de nieuwe, multimediale consumentencampagne van vkbanen.nl met de boodschap banen met inhoud. Verschillende media worden voor de campagne ingezet: dagbladen, publiekstijdschriften, radio, social netwerken en diverse sites. Een speciale iPad actie is onderdeel van de campagne. De campagne richting de zakelijke markt start begin maart.

De nieuwe campagne van vkbanen.nl banen met inhoud speelt in op hoe belangrijk het is om een baan te hebben waar je gelukkig in bent, voldoening uit haalt en die bijdraagt aan het eigen geluk en dat van anderen. Naast de Volkskrant, vkbanen.nl en vk.nl, worden ook onder andere Quest, National Geographic, 3fm, Q-Music en diverse sites ingezet.

De iPad actie roept mensen op actief deel te nemen aan de campagne door de zin Een baan met inhoud is . . . af te maken en hun antwoord via sociale netwerken (Hyves, Facebook of Twitter) te verspreiden. Degene met het meest originele antwoord wint een iPad. De campagne richting de zakelijke markt, waarvoor diverse HR vakbladen en sites worden ingezet, start begin maart.

Meer informatie over de iPad actie: www.vkbanen.nl/wineenipad





http://www.vkbanen.nl