Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Teleperformance Benelux benoemt Mark Janssen en Wouter de Leeuw als
Operations Manager Benelux
dinsdag 15 februari 2011
Teleperformance Benelux, marktleider in de contactcenterbranche, heeft
Mark Janssen (40) en Wouter de Leeuw (33) benoemd als Operations
Manager Benelux. De benoeming van beide heren is het gevolg van de
organisatiewijziging die Teleperformance Benelux begin dit jaar heeft
doorgevoerd.
Deze organisatiewijziging heeft ertoe geleid dat Christian Pijnenborgh,
voorheen Chief Operations Officer Benelux, sinds januari dit jaar de
rol van Managing Director Benelux vervult. In deze functie heeft hij de
afdelingen Operations en Business Development onder zijn hoede. Om de
Operations in de Benelux goed aan te kunnen sturen en de kwaliteit van
de service te waarborgen heeft Teleperformance ervoor gekozen Mark
Janssen en Wouter de Leeuw te benoemen tot Operations Manager. Wouter
de Leeuw zal hierbij de vestigingen in Zoetermeer, Tilburg en Brussel
aansturen, waarbij Mark Janssen verantwoordelijk is voor de vestigingen
in Maastricht en Roermond.
Mark Janssen is sinds twee jaar werkzaam bij Teleperformance als
Contact Center Manager van de vestigingen Maastricht en Roermond. Mark
Janssen heeft ruim 10 jaar ervaring binnen de contactcenter wereld en
heeft naast lokale klanten ook wereldwijd EMEA projecten aangestuurd.
Janssen: "Als COPC registered coördinator zie ik duidelijk de
meerwaarde van Teleperformance initiatieven als TOPS en BEST in de
aansturing, maar zeker ook een optimalisatie van ons contactcenter.
Mijn internationale ervaring met het leveren van "technical support"
voor grote internationale hard- en software leveranciers gaat mij zeker
helpen een geweldige support ervaring voor de klanten van onze
opdrachtgevers te realiseren."
Wouter de Leeuw is sinds oktober 2010 werkzaam bij Teleperformance.
Voordat hij daadwerkelijk bij Teleperformance aan de slag ging heeft
hij eerst de Executive Leadership Training gevolgd aan de TP University
in Monterrey, Mexico. Tijdens deze training zijn alle belangrijke
ontwikkelingen en methodieken van Teleperformance uitgebreid aan bod
gekomen. De Leeuw: "Door de training aan de TP University te volgen ben
ik goed op de hoogte van alle ins en outs van Teleperformance. Voor
mijn functie is dit van groot belang, aangezien we deze ontwikkelingen
en methodieken, zoals TOPS (Teleperformance Operational Processes and
Systems), ten behoeve van de service aan onze klanten ook in de Benelux
aan het invoeren zijn."
De Leeuw, zelf ooit gestart als sales support medewerker in een
in-house call center, heeft ruime ervaring opgedaan als leidinggevende,
onder meer als manager van een in-house contact center bij Exact
Software en als adjunct-directeur van Zadkine Contract Activiteiten in
Rotterdam waar hij verantwoordelijk was voor de integrale leiding van
het bedrijf.
Over Teleperformance
Teleperformance is 's werelds voornaamste provider voor het uitbesteden
van CRM en contactcenterdiensten en combineert internationale expertise
en best practices met de kracht van ervaren lokaal management.
Teleperformance Benelux, opgericht in 1993, is uitgegroeid tot de
topspeler in de contact center branche en biedt haar complete
dienstverlening aan vanuit vestigingen in Zoetermeer, Tilburg,
Roermond, Maastricht en Brussel. In de Benelux zijn meer dan 2300
medewerkers actief die werken voor een groot aantal prominente merken
in diverse branches.